Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Nieuwe aankoop van op de rommelmarkt
Portret met 3 personen moet nog even uitzoeken waarvan ze zijn enzo...
Iemand die dat weet?
en een 1914-1918 herrineringsmedaille van "den veldtocht"
@ Numb,PRACHTIG!!!!!!!!!
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Zeer mooi Numb, laat het maar horen als je 'm ooit nog weg doet.. Ik intresseer me al geruime tijd in 'the big red one', terwijl ik eigenlijk alleen duits verzamel
Michel.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Nieuwe aankoop van op de rommelmarkt
Portret met 3 personen moet nog even uitzoeken waarvan ze zijn enzo...
Iemand die dat weet?
en een 1914-1918 herrineringsmedaille van "den veldtocht"
@ Numb,PRACHTIG!!!!!!!!!
Mooi Simon!
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Bedankt michiel!
Nu alleen nog te weten komen wie de personen op de foto zijn...µ
Ik dacht eerst iemand van de landmacht een rijkswachter? en een marine zeeman ofzo.
Miesjel schreef:Zeer mooi Numb, laat het maar horen als je 'm ooit nog weg doet.. Ik intresseer me al geruime tijd in 'the big red one', terwijl ik eigenlijk alleen duits verzamel
Michel.
Wegdoen?
Ik heb me rot gezocht naar een M41 voor een schappelijke prijs, en als verassing bleek er een 1Inf. Div. Patch op te zitten, wat handig uitkwam, aangezien ik al een M1 helm met Big Red One Decal had. Binnenkort krijg ik 4 poppen binnen van een kennis, en wordt mijn zolder gerenoveerd en omgetoverd in verzamelruimte. Dan zal ik de ware kracht van mijn verzameling laten zien... (lol)
Miesjel schreef:Zeer mooi Numb, laat het maar horen als je 'm ooit nog weg doet.. Ik intresseer me al geruime tijd in 'the big red one', terwijl ik eigenlijk alleen duits verzamel
Michel.
Wegdoen?
Ik heb me rot gezocht naar een M41 voor een schappelijke prijs, en als verassing bleek er een 1Inf. Div. Patch op te zitten, wat handig uitkwam, aangezien ik al een M1 helm met Big Red One Decal had. Binnenkort krijg ik 4 poppen binnen van een kennis, en wordt mijn zolder gerenoveerd en omgetoverd in verzamelruimte. Dan zal ik de ware kracht van mijn verzameling laten zien... (lol)
Ben benieuwd!
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Fieuw numb dat klinkt echt goed!
Vooral die first division helm met decal!!!
Nu nog die broeken enn schoenen
Word niet simpel denk ik maar ik wens je echt veel succes!!!