Je nieuwste aankoop - Deel 2
- Dodo
- Lid
Haha, ik ben t helemaal vergeten erbij te zetten:Guido schreef:Dodo, mis ik iets of... want wat heb je er bij?
Mobilisatiebewijs.
Zal even een foto'tje maken.

*blij
Laatst gewijzigd door Dodo op 22 mei 2005, 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
-
- Lid
hmm Op Bussum Bridgehead op de beurs of bij mensen van mijn eenheid gekocht...
Canteenset (cup, pouch en canteen) met metalen dop varierende dateringen tussen 1942 en 44, maar de canteenpouch is gestempeld met ASN en naam van de officier die hem droeg.
Rifle Bore Cleaner leuk voor bij in de vitrine.
een USMD jasje tis een wit verplegersjasje sluiting zijn geknoopte touwtjes op de rechterschouder en de rechterzij. op de voorkant van het vestje zit een zakje met het USMD logo in het MAROON
een naoorlogse medical pouch met instrumenten zoals schaar, klemmen, pincetten en ook medisch naai materiaal en scalpels met blades.
(ook natuurlijk veel hamburgers smiddags aangezien ik geen zin had om te koken :p)
Canteenset (cup, pouch en canteen) met metalen dop varierende dateringen tussen 1942 en 44, maar de canteenpouch is gestempeld met ASN en naam van de officier die hem droeg.
een USMD jasje tis een wit verplegersjasje sluiting zijn geknoopte touwtjes op de rechterschouder en de rechterzij. op de voorkant van het vestje zit een zakje met het USMD logo in het MAROON
een naoorlogse medical pouch met instrumenten zoals schaar, klemmen, pincetten en ook medisch naai materiaal en scalpels met blades.
(ook natuurlijk veel hamburgers smiddags aangezien ik geen zin had om te koken :p)
Laatst gewijzigd door Marc 82 Recon op 22 mei 2005, 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
- Hell-Fire
- Lid
Mijn nieuwste aanwinsten:
Verrekijker 1940 gedateerd, webstraps met kruisriemen, alle gedateerd 1944.

En Britse naamplaatjes met een Cristofel en een kruisje, wel apart.

Verrekijker 1940 gedateerd, webstraps met kruisriemen, alle gedateerd 1944.

En Britse naamplaatjes met een Cristofel en een kruisje, wel apart.

"Das gibt`s doch nicht, schnee im september, dass müssen Fallschirmjäger sein."
A German Officer on 17-09-`44
Tommy-Talk.com
A German Officer on 17-09-`44
Tommy-Talk.com
Koken is ook mijn hobby nietMarc 82 Recon schreef:hmm Op Bussum Bridgehead op de beurs of bij mensen van mijn eenheid gekocht...

Daar is 'ie weer!
- Maj.Cain
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Maj.Cain
- Lid
- Contacteer:
Original WWII British Airborne Forces BD Pegasus patch
Mijn nieuwste aanwinst is een rechter pegasus, nu nog 1 set Airborne strips te gaan en me 2e Border Battalion Reg bd is af

Red Devils of Arnhem/Oosterbeek
http://www.156PARA.com
http://www.156PARA.com