Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Is er een manier om de M-1943 pioschop vast te maken aan de musettebag zoals de t-shovel vast zit aan de haversack? We zijn een gepantserde eenheid en die pio's aan je pistolbelt zijn erg lastig met elke keer in- en uitstappen en met zitten.
Dan moet je een 2e model M1936 bag kopen. Deze hebben een tab op de klep om een schep aan te hangen. Dit 2e model verscheen in 1944 als ik het goed heb, en ik persoonlijk heb ze alleen in OD groen gezien.
nou bij de normale modellen musette is dit niet mogelijk je pioschopje kun je ook gewoon op het voertuig laten he of je kan het tussen de riempjes van je musette steken
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
earlymb schreef:Dan moet je een 2e model M1936 bag kopen. Deze hebben een tab op de klep om een schep aan te hangen. Dit 2e model verscheen in 1944 als ik het goed heb, en ik persoonlijk heb ze alleen in OD groen gezien.
Een voorbeeldje van een 2nd Pattern M1936 Musette Bag, gebruikt door Capt McCann van het 9th AAF....
7th armored, 87th cav.rec. sq.
Ja, we kunnen ze in het voertuig laten liggen maar dat graaft zo lastig hè.
Je hebt gelijk hoor, maar als er een authentieke manier was dan had ik hem graag geweten.