Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Misschien helpt deze advertentie van marktplaats.nl je wel
Te koop:
Een US engineer tool uit de oorlog ! een gereedschap wat gebruikt kan worden om te graven, als bijl, hakbijl, wirecutter, om nagers ergens uit tetrekken en volgens mij zelf nog iets van een flesse opener !
komt uit een schuur na bij groesbeek zeer zeldzaam item ! de schep kan in 3 standen gezet worden, ingeklapt, om mee te "meppen" en graven ! ook kan de schep er afgehaald worden zodat het bijl bruikbaar word. dit is een item wat jullie niet vaak meer tegen zullen komen !! dus sla je slag
ik verkoop hem ook dus je moet er wel iets leuks van maken.
gezien dit de informatie is die ik nu heb kunnen de mensen altijd reageren als het niet klopt
Ik dacht dat het juist wel duidelijk was dat dit voorwerp dus juist NIET een US WO2 Engineer tool was. Waarom biedt je hem toch als zodanig aan op marktplaats.nl?
wil het dus zeggen dat als iets niet in jullie boeken staat dat het dan NIET wo2 is ???
dat valt me dus al vaker op he. heb ik nog nooit gezien dus zal wel niet wo2 zijn......
lees nog eens effe duidelijk wat hier boven staat voor dat je zulke berichten achter laat !
wil het dus zeggen dat als iets niet in jullie boeken staat dat het dan NIET wo2 is ???
dat valt me dus al vaker op he. heb ik nog nooit gezien dus zal wel niet wo2 zijn......
lees nog eens effe duidelijk wat hier boven staat voor dat je zulke berichten achter laat !
Oh, dus omdat jij denkt dat het US WO2 is, is het dat ook? Waarom vraag je het dan hier? Je hebt zelf een idee in je hoofd en dat moet hier bevestigd worden; als iemand iets anders zegt is dat natuurlijk niet correct. Als iemand zoals Johan Willaert, die echt wel weet waar hij het over heeft, denkt dat het waarschijnlijk niet US WO2 is reageer jij met "maar ja wat je niet kent hoef nog niet persee niet uit de oorlog te zijn. wie weet immers alles". Waar staat dat het WEL een US WO2 voorwerp is? Omdat het uit een schuurtje uit Groesbeek komt? Je kunt nooit "nooit" zeggen in deze hobby, maar kun je je onuitputtelijke wijsheid met ons gewoon klootjesvolk delen en orakelen waarom dit een origineel US WO2 stuk gereedschap is?