Bespreking 'US m1 binnenhelm' in #marktplaats

Algemeen over het verzamelen van geallieerde militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Tank Eating Tiger
Lid

Bericht door Tank Eating Tiger »

Volgens mij werden er geen westinghouse liners gemaak na de oorlog met die makers markering.
Zeer zeker wel. Wij hebben voor de repro helmen meerdere keren Westinhouse liners gehad waarbij ook nog eens een datum(1957 meestal) te vinden was. Deze helmen waren in de kroon gelijk gemarkeerd als de oorlogse helmen.

Jelle
seabee
Lid

Bericht door seabee »

Tank Eating Tiger schreef:
Volgens mij werden er geen westinghouse liners gemaak na de oorlog met die makers markering.
Zeer zeker wel. Wij hebben voor de repro helmen meerdere keren Westinhouse liners gehad waarbij ook nog eens een datum(1957 meestal) te vinden was. Deze helmen waren in de kroon gelijk gemarkeerd als de oorlogse helmen.

Jelle
Oke, maar dan wel met zo'n datum label erbij ? Heb je er ook nog een foto van?
CAN DO
earlymb
Moderator
Moderator
Ontvangen: 29 keer
Contacteer:

Bericht door earlymb »

Tank Eating Tiger schreef:

Jelle
Volgens mij zijn dat oorlogs liners die opnieuw gewebbed zijn, in dit geval door Westinghouse zelf. :wink:

Grtn

David
Simon
Lid

Bericht door Simon »

ai dan verkopen ze eigenlijk echte als repro tsss :P :P
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Plaats reactie