Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Volgens mij werden er geen westinghouse liners gemaak na de oorlog met die makers markering.
Zeer zeker wel. Wij hebben voor de repro helmen meerdere keren Westinhouse liners gehad waarbij ook nog eens een datum(1957 meestal) te vinden was. Deze helmen waren in de kroon gelijk gemarkeerd als de oorlogse helmen.
Volgens mij werden er geen westinghouse liners gemaak na de oorlog met die makers markering.
Zeer zeker wel. Wij hebben voor de repro helmen meerdere keren Westinhouse liners gehad waarbij ook nog eens een datum(1957 meestal) te vinden was. Deze helmen waren in de kroon gelijk gemarkeerd als de oorlogse helmen.
Jelle
Oke, maar dan wel met zo'n datum label erbij ? Heb je er ook nog een foto van?
Jelle
Volgens mij zijn dat oorlogs liners die opnieuw gewebbed zijn, in dit geval door Westinghouse zelf.