Brits reënactment materiaal, waar?
- crossbow
- Lid
- Contacteer:
Brits reënactment materiaal, waar?
Hallo,
Kan iemand mij wat info geven over winkels/verdelers van Britse uniformen en uitrusting stukken. Liefst repro, want authentiek heeft absurde prijzen...
Kris
Kan iemand mij wat info geven over winkels/verdelers van Britse uniformen en uitrusting stukken. Liefst repro, want authentiek heeft absurde prijzen...
Kris
-
- Lid
hierzo
http://www.sofmilitary.co.uk/reenactors/index.htm
Maar mag ik ook vragen waar voor? Voor re-anacten? Want Brits origineel is nog zeker wel te doen!
Maar mag ik ook vragen waar voor? Voor re-anacten? Want Brits origineel is nog zeker wel te doen!
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
Re enacten in origineel materiaal is doodzonde..Jurryt schreef:hierzo
-
- Lid
Jurryt schreef: Maar mag ik ook vragen waar voor? Voor re-anacten? Want Brits origineel is nog zeker wel te doen!
crossbow schreef:Kan iemand mij wat info geven over winkels/verdelers van Britse uniformen en uitrusting stukken. Liefst repro, want authentiek heeft absurde prijzen...
Topic title luid dan wel "Brits reenactment materiaal, waar?" Maar zijn vraag heeft daar verder niet veel mee te maken. Liefst repro want authentiek heeft absurde prijzen... Staat niet bij dat het zonde is om in authentiek te re-enacten. Vandaar dat mijn vraag is, waarom hij het nodig heeft. Omdat er verder niets over re-enacten staat in zijn post.Roel R. schreef:Re enacten in origineel materiaal is doodzonde..
Komt er gewoon op neerdat ik zijn vraag niet helemaal snapl, titel luid reenactment , maar vraag luid alsof hij repro wil verzamelen want authentiek is te duur.
- Miesjel
- Lid
Of dat het hem niet veel uit maakt om in orgineel materiaal te re-enacten, maar dat hij door de prijzen daarvan de voorkeur geeft aan re-enactment materiaal voor zover dat vindbaar is 
Maar genoeg gespeculeerd hier over, en verder met het helpen van topic starter.
Michel.

Maar genoeg gespeculeerd hier over, en verder met het helpen van topic starter.
Michel.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
De oplossing, dat is het probleem.
- Maj.Cain
- Lid
- Contacteer:
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
- crossbow
- Lid
- Contacteer:
Werp even een blik op mijn website en één en ander zal je duidelijk worden. Liefst eigenlijk een pixie-suit (zomer versie), maar dat zal al helemaal moeilijk zijn om te vinden. Een BD is niet echt handig voor gymnastiek te doen.Jurryt schreef:Maar mag ik ook vragen waar voor? Voor re-anacten? Want Brits origineel is nog zeker wel te doen!
Authentiek is, denk ik, moeilijk in de wasmachine te stoppen

Kris
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
- Devilmorfose
- Lid