Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
WW2 front seam helmet. Dark green with some paint chipping and a couple of scrapes. Swivel bales with sewn on chinstrap. Really no dents in pot. Liner is made by Westinghouse (109). think the liner is of a later date?example. I will try to answer any questions that you might have.
@ relichunter; tja, dat vond ik ook P
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
ironmarc schreef:is $40 niet een beetje duur??
Kan toch ook voor $25-$30 met Airmail?
Gisteren een zomer officiers jasje binnen gehad verzendkosten was $20 (wat ik moest betalen) op de postzegel stond $15.70, het weegt echt 2x niks. Je betaalt niet alleen je item maar ook je verpakkings gewicht, en als je pech heb rekenen ze ook nog handling kosten. Je wordt meestal bestolen met die verzendkosten. Als echt pech hebt wil de belasting hier ook nog wat geld zien. Laats wilde ik ergens op bieden, en vroeg naar de eventuele verzenkosten. Hij wilde alleen al $15 rekenen voor het invullen van de douane papiertje, ja dagggg
ironmarc schreef:echt belachelijk man!
Maar de douane gaat toch niet meepikken van een helm?? Of zijn ze echt zo ver afgezakt?
Bedoel je hier in Nederland? Invoerrechten!!!
Die $15 waar ik het over had wilde de persoon hebben voor zijn moeite om 5 regeltjes in te vullen op het verplichte douane papiertje wat bij je pakketje zit.
Van grotere objecten vraag ik gewoon van te voren wat de verzendkosten zijn. Aand de hand daarvan bepaal ik of het voorwerp nog interessant is en zo ja wat mijn hoogste bieding gaat worden.