Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik denk dat als je aan een standaard infanterie uniform denkt met BD en BD trousers en de rest van de uitrusting toch moet rekenen tussen de €1000,- en de € 1500,- Dit kan natuurlijk ook meer zijn als je extra dingen wilt zoals bijvoorbeeld een jerkin. Maar ook minder als je alleen een koppel met een pistoolholster koopt. Het ligt er maar net aan wat je precies wilt.
Volgens Nico kom je dus totaal op 752.50 EUR. uit. Dit klopt wel ongeveer geloof ik. Ik denk dat Jan wel redelijk hoog zit met zijn berekening.
Best wel belachelijk eigenlijk, en eerlijk gezegt zat ik zelf in eerste instantie te denken aan 500 EUR. maar daar kom je dus tegenwoordig al niet meer voor rond. Toen ik net begon nog wel, maar toen was dit al een enorm bedrag voor mij. Tegenwoordig is het net iets haalbaarder maar nog steeds wel veel.
Overigens bieden site's als Ebay soms wel uitkomst om spul goedkoper te krijgen. Verdiep je overigens eerst wel in het spul voordat je erop gaat bieden. Spaart een heleboel geld uit. En ook op Ebay geldt zoals Johan het zou zeggen: 'Als iets te mooi lijkt is het dat meestal ook.'
(P.S. sorry Johan dat ik jou tekst in dit geval even jat )
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Ik kan voor $560 een compleet Brits Airborne uniform kopen.
Dit zit erbij:
P37 Battledress with Para Trousers
Collarless Wool shirt
Denison Smock
Ammo Boots
Anklets
Para Beret w/badge
P-37 Skeleton Web Set: This set consists of belt, early type snap closure ammo pouches, braces (shoulder straps), water bottle and carrier
P-37 Small Pack, used
Bayonet Frog
Rain Cape
Knife, Fork & Spoon Set
Trouser Braces
Face Veil
SiNiStEr schreef:Volgens Nico kom je dus totaal op 752.50 EUR. uit. Dit klopt wel ongeveer geloof ik. Ik denk dat Jan wel redelijk hoog zit met zijn berekening.
Best wel belachelijk eigenlijk, en eerlijk gezegt zat ik zelf in eerste instantie te denken aan 500 EUR. maar daar kom je dus tegenwoordig al niet meer voor rond. Toen ik net begon nog wel, maar toen was dit al een enorm bedrag voor mij. Tegenwoordig is het net iets haalbaarder maar nog steeds wel veel.
Overigens bieden site's als Ebay soms wel uitkomst om spul goedkoper te krijgen. Verdiep je overigens eerst wel in het spul voordat je erop gaat bieden. Spaart een heleboel geld uit. En ook op Ebay geldt zoals Johan het zou zeggen: 'Als iets te mooi lijkt is het dat meestal ook.'
(P.S. sorry Johan dat ik jou tekst in dit geval even jat )
Wordt nog wel duurder hoor! Nu heb je nog een kaal jasje zonder emblemen. Dat kan ook nog aardig oplopen. Ik heb de prijzen nog redelijk gehouden en niet de prijzen genoemd voor mint staat materiaal. Dat scheelt ook nog aardig wat euro's.
De prijs indicatie van Jan klopt ook wel aardig. Als jij een hem helemaal compleet maakt en allemaal top staat materiaal gebruik dan kom je aardig in de buurt.
Devilmorfose schreef:HAHA.. je gaat toch niet opeens brits doen he
HA ha ha ha..
Nee.... wat denk je zelf?
Misschien een keer Canadees ofzo.... aangezien ongeveer heel Nederland door Canadeeschen is bevreeen, maar Canadees re-enactment toch zeer ondervertegenwoordigd is....
HA ha ha ha..
Misschien een keer Canadees ofzo.... aangezien ongeveer heel Nederland door Canadeeschen is bevreeen, maar Canadees re-enactment toch zeer ondervertegenwoordigd is....
De Britten hebben ook veel gedaan aan de bevrijding van Nederland. Zeker de 49th West Riding Infantry Division. Deze kwam op 1 dec 1944 aan het front in de Betuwe maar heeft tot aan de bevrijding op veel plekken in Nederland gevochten samen met de Canadezen. Zo waren er nog meer Britse divisies die veel in het zuiden van het land hebben gevochten.
Jurryt schreef:Nico, die broek van €250 euro van je mag je mij meteen zeg waar je die kan kopen (gedateerd) Ik denk dat deze broeken toch wel 300-350 zijn.
Verder klopt alles wel wat zowel Nico en Jan zegt.
Ik heb het dan wel over een broek zonder label. Die zijn voor een 250 nog goed te vinden, je moet alleen je ogen open houden.
Een broek met label doet zeker meer, dan betaal je al snel 350 euro.
HA ha ha ha..
Dacht al
Dat van het canadees ben ik met je eens, daarom heb ik ook een canadees uniform Misschien wil ik daar nog eens wat mee gaan doen.