Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
mijn laatste aanwinsten :
een soort regencape voor onderoff. spijtig dat er twee knopen ontbreken,
pop heeft een muts op van een onderoff. regiment transport
een kepie off. regiment gidsen met de eigenaar zijn naam er nog in
Hmm, heb eens ff in de gauwte wat gezocht maar niet onmiddellijk iets gevonden wat in de verste verte op die cape lijkt...
En ZILVEREN knopen?? Heb tot nu toe altijd van die koperen leeuwen gezien op Belgische uniformen uit die tijd...(behalve Rijkswacht natuurlijk). Zijn die bovenste twee knopen zilverkleurig?
Een korte cape (ongeveer de helft lang) is me bekend, nl van de Belgische legatie in Peking na WO I. De enigen die die gedragen hebben...
marc
I finally found the perfect girl, I could not ask for more
She's deaf and dumb and overs*x*d and owns a liquor store
luc schreef:de twee bovenste zijn zilverkleurig met leeuwtje erop , het enige dat ik heb is dit
Ah...plaatje 59 uit die reeks:-)
Valt volgens mij niet tegen te spreken. Zou dus van de KMS zijn geweest...
Zilveren knopen:
Deze zijn wel niet van die tijd:S
Intrigerend, die mantel...
marc
I finally found the perfect girl, I could not ask for more
She's deaf and dumb and overs*x*d and owns a liquor store
Vorige week binnen de laatse (rechter)Pegasus die ik zocht voor een set compleet te krijgen.
Ze zijn gelukkig matchend al komen ze van 2 verschillende verkopers dus ben dik tevreden, nu nog steeds de moeilijke zoektocht voortzetten naar een set Airborne strips en dan is mijn zoektocht voor Brits Airborne insignia afgelopen!!