Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
jeroen1944 schreef:Een size nr 3 is vorige week op ebay voor 185 pond verkocht 1944 gedateerd. Had net iets te weinig geboden, k*tz**i!! Ze zijn er wel, maar....idd.
Jeroen
Ach ja, Jeroen, eens komt er wel een voorbij voor een redelijke prijs! Ik heb ook geen haast, wacht gewoon rustig af!
Nee hebben we gekcoht bij D Dump uit Soest. Die had een partijtje gevonden alleen waren alle mooie gedateerde zakjes er alweer uit. Dus maar genoegen genomen met een minder mooie.
Een originele Fixed bail met liner voor 25 E? Wat ben jij een mazzelaar zeg...
howly
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
jeroen1944 schreef:Een size nr 3 is vorige week op ebay voor 185 pond verkocht 1944 gedateerd. Had net iets te weinig geboden, k*tz**i!! Ze zijn er wel, maar....idd.
Jeroen
sorry hoor maar 185 pond voor 44 jasje vind ik behoorlijk veel mate!!
Jeroen
Voor een jasje inderdaad, maar dit was een broek.....
Jeroen
Daniel schreef:
ik had mijn p-40 voor 85 pond op Ebay
Broek, pants, trousers, Major!!!! Keine Jacke!!!
Jeroen
That's wot im talking about mate!!!
My 5th Airborne is wearing it around his legs!!
You silly boy!!!
Ik had het ook over een broek, ik heb de mijne voor 75 pond op ebay gekocht en met verz.kost bijelkaar 85.
Dus 185 is wel erg veel als ze er ook nog goedkoper zijn, dat wou ik alleen mededelen.
Greets,
Cain
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944