Is dat de jas van Numb?johan willaert schreef:Zoeken jullie ooit zelf wel eens iets???Simon schreef:footooo, footooooNumb schreef:Met een laatste financiële stuiptrekking :
Jas M 1943 17e Airborne (QM.NL)
![]()
Nu wachten tot na mijn vakantiejob...![]()
klinkt mooi![]()
Johan
Je nieuwste aankoop - Deel 3
- Dodo
- Lid
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
-
- Lid
- Dodo
- Lid
Daarom...Skylighter schreef:Dodo schreef: Is dat de jas van Numb?
Toch niet zo maf als je wilt weten hoe de nieuwe aanwinst eruit ziet, in welke staat hij is en om te zien of alle knoopjes er nog op zitten.
Iedereen kan plaatjes zoeken van zo'n jasje, maar om dan direct diegene te vinden die net door iemand gekocht is..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
-
- Lid
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 2 keer
- Contacteer:
Hij zegt dat hij'm net gekocht had bij QM.nl....Dodo schreef:Daarom...Skylighter schreef:Dodo schreef: Is dat de jas van Numb?
Toch niet zo maf als je wilt weten hoe de nieuwe aanwinst eruit ziet, in welke staat hij is en om te zien of alle knoopjes er nog op zitten.
Iedereen kan plaatjes zoeken van zo'n jasje, maar om dan direct diegene te vinden die net door iemand gekocht is..
Dan is'm toch wel heel makkelijk te vinden......

Johan
29th Let's Go!!!!!
-
- Lid
- RLS
- Lid
Terug van La Gleize. Een paar nieuwe aankopen, een coca cola flesje (1945), een US gas mask waterproofing set, een M1 Liner, waarin een naam staat, en op de voorkant is een V gekrast, een first aid blikje , en een gasmasker met tas, maar dat is niet US, maar kreeg ik zo goedkoop mee dat ik het maar meegenomen heb ( wel WO2 gedateerd, maar Engels, het staat op Westland.nl te koop voor 35 euro onder de naam : light weight gas mask).
En ik heb van familie nog documenten in bezit gekregen van WO2 Nederland. Distributie bonnen, documenten voor afspraken bonnen etc.
En ik heb van familie nog documenten in bezit gekregen van WO2 Nederland. Distributie bonnen, documenten voor afspraken bonnen etc.
-
- Lid
- Contacteer:
RLS schreef:Terug van La Gleize. Een paar nieuwe aankopen, een coca cola flesje (1945), een US gas mask waterproofing set, een M1 Liner, waarin een naam staat, en op de voorkant is een V gekrast, een first aid blikje , en een gasmasker met tas, maar dat is niet US, maar kreeg ik zo goedkoop mee dat ik het maar meegenomen heb ( wel WO2 gedateerd, maar Engels, het staat op Westland.nl te koop voor 35 euro onder de naam : light weight gas mask).
Mooie spulletjes

''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
- RLS
- Lid
MerciDean- schreef:RLS schreef:Terug van La Gleize. Een paar nieuwe aankopen, een coca cola flesje (1945), een US gas mask waterproofing set, een M1 Liner, waarin een naam staat, en op de voorkant is een V gekrast, een first aid blikje , en een gasmasker met tas, maar dat is niet US, maar kreeg ik zo goedkoop mee dat ik het maar meegenomen heb ( wel WO2 gedateerd, maar Engels, het staat op Westland.nl te koop voor 35 euro onder de naam : light weight gas mask).
Mooie spulletjes

- Dodo
- Lid
Oh, ja dan zal dat t m zijn jahjohan willaert schreef:
Hij zegt dat hij'm net gekocht had bij QM.nl....
Dan is'm toch wel heel makkelijk te vinden......![]()
Johan

Had compleet over QM.nl gelezen..

- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Gister naar La Gleize geweest. De bedoeling was om Duitse materiaal te kopen maar daar is niks van gekomen. Ik ben met de volgende zaken thuis gekomen.
Canadese veldfles, zeer mooie gestempeld.
2 setjes Canadese kruisriemen in mint staat.
Paar Engelse bajonet frogs.
Engelse Camo sjaal.
Canadees verbandpakje.
2 paar handen voor me poppen.
Hag nog wel wat dingen maar schieten me niet zo snel te binnen.
Canadese veldfles, zeer mooie gestempeld.
2 setjes Canadese kruisriemen in mint staat.
Paar Engelse bajonet frogs.
Engelse Camo sjaal.
Canadees verbandpakje.
2 paar handen voor me poppen.
Hag nog wel wat dingen maar schieten me niet zo snel te binnen.