Je nieuwste aankoop - Deel 3
- Maj.Cain
- Lid
- Contacteer:
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
Mooi Rene!!Maj.Cain schreef:Mijn nieuwste aanwinst is een Airborne Flask, deze komt goed in beeld bij een foto die is genomen van para's in de hull van een Stirling.
Alleen de inhoudt verkocht ie apart en het werd ook niet naar Nederland verscheept wegens te breekbaar.
Maar deze zocht ik al een tijdje en toen deze op Ebay kwam heb ik hem gevolgd en gisteravond begonnen met te bieden.
Dus dan maar in ons kikkerlandje op zoek naar de thermosflask!!
- Maj.Cain
- Lid
- Contacteer:
Thank you all!!
Yes this will be a nice add to my existing British Airborne collection.
I will be putting my focus more on personal items and other gear i haven't got in my collection yet!
There's still a section i wan't to add to my parachutist, so i keep myself bussy!!
Thx again all,
Maj.Cain
I will be putting my focus more on personal items and other gear i haven't got in my collection yet!
There's still a section i wan't to add to my parachutist, so i keep myself bussy!!
Thx again all,
Maj.Cain
Red Devils of Arnhem/Oosterbeek
http://www.156PARA.com
- asjemenou
- Moderator & Beste Avatar 2009
- Gegeven: 47 keer
- Ontvangen: 90 keer
Sovjet Roemsorde 3e klasse
Mijn laatste aanwinst is een Sovjet Roemsorde 3e klasse, type 2. De roemsorde heeft het verleningsnummer 538489. Wat wil zeggen dat hij dateert van eind 1944. De orde heeft de originele messing drager met bijbehorend lint. Een mooie aanwinst voor m'n verzameling Russisch WOII.
De medaille heeft wat lichte sporen van slijtage maar dat is normaal omdat vele Sovjet soldaten hun onderscheidingen tijdens de oorlog gewoon op het velduniform droegen.

Bijgaand een mooie foto van één van vele de Roemsorde dragers; Held der Sovjet Unie, Sershant I. P. Romanow.
Rechts draagt hij de titel, Held der Sovjet Unie, daaronder v.l.n.r; de Leninorde, de Roemsorde der 2e klasse en der 3e klasse.
Links de gewondenstrepen van zware en lichte verwondingen. Daaronder de Orde van de rode ster, en de Orde van de vaderlandse oorlog 2e klasse. Daar weer onder de insigne van uitmuntend geweerschutter.

De medaille heeft wat lichte sporen van slijtage maar dat is normaal omdat vele Sovjet soldaten hun onderscheidingen tijdens de oorlog gewoon op het velduniform droegen.

Bijgaand een mooie foto van één van vele de Roemsorde dragers; Held der Sovjet Unie, Sershant I. P. Romanow.
Rechts draagt hij de titel, Held der Sovjet Unie, daaronder v.l.n.r; de Leninorde, de Roemsorde der 2e klasse en der 3e klasse.
Links de gewondenstrepen van zware en lichte verwondingen. Daaronder de Orde van de rode ster, en de Orde van de vaderlandse oorlog 2e klasse. Daar weer onder de insigne van uitmuntend geweerschutter.

- Devilmorfose
- Lid
Maj.Cain schreef:Thank you all!!
Thx again all,
Maj.Cain
Bah, ik zat ook op dat ding te bieden

- SiNiStEr
- Lid
Super Rene!!! Geweldig mooi ding, nu de termoskan nog. Overigens denk ik dat die termosfles het best gehouden had onder het vervoeren in zo'n goede en mooie houder, maar de verkoper hoopte er natuurlijk meer geld voor te vangen als hij het het apart verkocht. 

'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
- Maj.Cain
- Lid
- Contacteer:
Jah ik heb het gezien want ik ging over je bod heenDevilmorfose schreef:Maj.Cain schreef:Thank you all!!
Thx again all,
Maj.Cain
Bah, ik zat ook op dat ding te biedenMooi hoor.

Maar jij had ook weer overboden geweest als ik niet had gedaan.
Thx voor compliments!!
Red Devils of Arnhem/Oosterbeek
- Devilmorfose
- Lid
- Hell-Fire
- Lid
Mijn nieuwste aankoop, een Light Bulb
Thanks to Maj. Cain

Thanks to Maj. Cain

"Das gibt`s doch nicht, schnee im september, dass müssen Fallschirmjäger sein."