Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
jeroen1944 schreef:Haha Rene, eindelijk nu is ie toch helemaal compleet op de dacota na dan...lol
Thanks, Meindert.
Jah lol alleen nog een Dakota op me verlanglijsje plaatsen, ik denk dat ik bij mijn volgende muurschildering een grote afbeelding laat spuiten van een C-47 Dakota, met deze pop zeg maar in de deur opening afgebeeld!!
jeroen1944 schreef:Haha Rene, eindelijk nu is ie toch helemaal compleet op de dacota na dan...lol
Thanks, Meindert.
Jah lol alleen nog een Dakota op me verlanglijsje plaatsen, ik denk dat ik bij mijn volgende muurschildering een grote afbeelding laat spuiten van een C-47 Dakota, met deze pop zeg maar in de deur opening afgebeeld!!
Wat je ook zou kunnen doen is een deel van de romp namaken, waar de
cargo doors horen te zitten. Gewoon een klein deel, maar dan zo dat je toch nog een gat hebt waar je de pop in kan zetten. zodat het lijkt of die
ready to jump staat hehe.
Daar droom ik alleen maar van!!
Stel je voor dat ik een overdekt museum had met een C-47 erin op een stuk runway, waar de parachutisten klaar staan om in te stappen.
Dan moet ik heel wat X-types vinden lol, impossible dream!!
Ach ja ik probeer alles zo gelijk mogelijk te maken, nu weer een streep door een item heen.
Ik blijf straks echt alleen op zoek naar de Holy Grail items!!
Thx Maj.Cain
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Nico Roelofs schreef:Heb net weer een biscuitblik opgehaald. Weer een stempeling die ik nog niet had. Alleen probleem is waar ik dat ding nu weer kwijt moet.
feli Nico met de nieuwe aanwinst, tja koop het dan ook niet lol!!
Of verplaats je collectie naar je slaapkamer en je slaapkamer naar zolder!!??
Groet,
Cain
Maj.Cain schreef:feli Nico met de nieuwe aanwinst, tja koop het dan ook niet lol!!
Of verplaats je collectie naar je slaapkamer en je slaapkamer naar zolder!!??
Groet,
Cain
Ja heb ik al eens aan zitten denken. Maar dan blijf ik met hetzelfde probleem zitten. Daar is net zoveel ruimte! Hahaha. Maar gaat wel goed komen. Heb alles nog een plek kunnen geven. Dan krijg ik zo'n blikje van +/- 30x30x50cm ook nog wel ergens tussen.
Maj.Cain schreef:Daar droom ik alleen maar van!!
Stel je voor dat ik een overdekt museum had met een C-47 erin op een stuk runway, waar de parachutisten klaar staan om in te stappen.
Dan moet ik heel wat X-types vinden lol, impossible dream!!
Ach ja ik probeer alles zo gelijk mogelijk te maken, nu weer een streep door een item heen.
Ik blijf straks echt alleen op zoek naar de Holy Grail items!!
Thx Maj.Cain
Wat dacht je van een museum met mede-verzamelaars, en dan geen bagger maar just the best items from everybody.
Ergens tussen A`dam en Venlo..