Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
RelicHunter44 schreef:Hier mijn nieuwste aankoop: een pasfoto van een soldaat 79th Armoured, deze heeft actief meegedaan in het Veritable offensief.
Het is je gelukt om de foto te krijgen. Leuke aanwinst. En ik blijf erbij dat hij zo kijkt omdat er een fotografe achter de camera staat, daarom zo nerveus..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
hahaha lol, ja het is me gelukt, scheelde wel erg weinig, de prijs werd behoorlijk omhoog gedreven Maja ik heb hem in ieder geval. En sjah, je beredenatie, het zou best kunnen
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Ik vind het vervelend om the zeggen maar de enige die de fabrikant "HENRI JOHN NEALE" Voert is pegasus militaria, dus waarschijnlijk zijn niet alleen de emblemen fake.
Dit is heel vervelend maar de koper heeft op de add niet de date en makers label gepost, dus is het lastig van de foto af te maken of het fake is.
Ik dacht namelijk dat de broek zo te zien ook in orde was, de badges ala!!
Klacht indienen want de man heeft het wel als wo2 gepost.
SiNiStEr schreef:Nieuwe aankopen:
Een officer 50 mission crusher cap(deze keer wel een goede en geen enlisted man's cap ):
En een mooi paar A6 flying boots. Ze waren niet goedkoop maar als het goed is heb ik daar dan ook een paar goede voor.
Daarnaast heb ik bij een kleine ruil nog een kriegsmarine hemd bemachtigd en een mooie Duitse gasmaskerbus met gasmasker en riemen enzo maar deze zullen zogauw ik ze binnen heb wel verschijnen op het as-mogendheden forum.
Mooie aankopen Sin, lolik heb bijna op die paar A-6 geboden, maar er kwam wat anders voorbij vliegen dus liet ik deze varen!!
Zeer mooie aanwinst je B-26 flying coffin crew member zal er zekers goed uit komen te zien!!