Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
onne schreef:..... m'n US Navy projectje (D-Day).....
Leg es uit...... Voorbeeldje??
Johan
Ik ben natuurlijk nog maar zo'n 3/4 jaar geleden begonnen met verzamelen, nadat ik voor het eerst sinds jaren weer in Normandie was geweest tijdens de 60 jarige herdenking. Eerste doel is om een Amerikaanse soldaat compleet te krijgen. Nu ik echter steeds meer lees in Jonathan Gawne's "Spearheading D-Day" vind ik ook de Navy interessant worden, m.b.t. D-Day. Voorbeelden zijn voor mij de uniformen op pagina's 53, 64 en 69. Vandaar dat ik dit ook ben gaan verzamelen sinds kort.
Juist zoiets... Als ik eens in Belgie kom dan moet ik dat prive museum van je een keer zien... Alles wat ik nog moet kopen schijnt daar al te staan! Mooie pop hoor!
RelicHunter44 schreef:Jah leuk ding. Canadees zie je ze toch niet supervaak?
Ja de Canadese zijn moeilijker als de Britse. Ben daarom ook wel blij met deze aankoop. In de afgelopen maand heb ik 3 bandoliers gekocht. 2 Brits, waarvan 1 weer uit 1921 kwam en een Canadese. En dan had ik al een Canadese. Dus heb nu 4 mooi gedatereerde bandoliers.