Russisch pop maken
-
- Lid
Russisch pop maken
Tsja, Ik vind er maar erg weinig over, en wat ik vind is in russisch. Maar kan iemand mij vertellen wat ik allemaal nodig heb voor een russsische pop en wat dat zal kosten? Alle info is welkom. Alvast bedankt!
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Ik heb ook geen verstand van Russisch maar kwam het volgende tegen:
http://www.marktplaats.nl/markt/verzame ... 155636.htm
Misschien dat je er wat aan hebt. Als het goed spul is heb je alvast een leuk begin.
http://www.marktplaats.nl/markt/verzame ... 155636.htm
Misschien dat je er wat aan hebt. Als het goed spul is heb je alvast een leuk begin.
-
- Lid
- Robin V
- Lid
Ik weet wel dat ze op http://www.warrelics.com Russisch verkopen, maar deze winkel bevindt zich wel in de US... 

De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
- asjemenou
- Moderator & Beste Avatar 2009
- Gegeven: 47 keer
- Ontvangen: 90 keer
Gymnastyrka M43
Het is inderdaad droevig gesteld met het aanbod van Russisch WOII. En wat te koop wordt aangeboden is meestal naoorlogs.
Ik heb ook de advertentie op Marktplaats gezien van het Russisch WOII uniform. Ziet er leuk uit dat wel. Helaas staan er geen stempels in volgens de verkoper. Dan wordt het lastig om te oordelen of dat het inderdaad WOII aanmaak is. Dit model uniform is per slot van rekening tot in de jaren 60 gedragen. Als het niet aantoonbaar WOII is dan koop ik eenvoudig weg niet. De riem is sowieso naoorlogs.
Ik heb ook de advertentie op Marktplaats gezien van het Russisch WOII uniform. Ziet er leuk uit dat wel. Helaas staan er geen stempels in volgens de verkoper. Dan wordt het lastig om te oordelen of dat het inderdaad WOII aanmaak is. Dit model uniform is per slot van rekening tot in de jaren 60 gedragen. Als het niet aantoonbaar WOII is dan koop ik eenvoudig weg niet. De riem is sowieso naoorlogs.
- asjemenou
Gymnastyrka M43