Russisch pop maken
-
- Lid
Russisch pop maken
Tsja, Ik vind er maar erg weinig over, en wat ik vind is in russisch. Maar kan iemand mij vertellen wat ik allemaal nodig heb voor een russsische pop en wat dat zal kosten? Alle info is welkom. Alvast bedankt!
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Ik heb ook geen verstand van Russisch maar kwam het volgende tegen:
http://www.marktplaats.nl/markt/verzame ... 155636.htm
Misschien dat je er wat aan hebt. Als het goed spul is heb je alvast een leuk begin.
http://www.marktplaats.nl/markt/verzame ... 155636.htm
Misschien dat je er wat aan hebt. Als het goed spul is heb je alvast een leuk begin.
-
- Lid
- Robin V
- Lid
Ik weet wel dat ze op http://www.warrelics.com Russisch verkopen, maar deze winkel bevindt zich wel in de US... 

De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
- asjemenou
- Moderator & Beste Avatar 2009
- Gegeven: 47 keer
- Ontvangen: 90 keer
Gymnastyrka M43
Het is inderdaad droevig gesteld met het aanbod van Russisch WOII. En wat te koop wordt aangeboden is meestal naoorlogs.
Ik heb ook de advertentie op Marktplaats gezien van het Russisch WOII uniform. Ziet er leuk uit dat wel. Helaas staan er geen stempels in volgens de verkoper. Dan wordt het lastig om te oordelen of dat het inderdaad WOII aanmaak is. Dit model uniform is per slot van rekening tot in de jaren 60 gedragen. Als het niet aantoonbaar WOII is dan koop ik eenvoudig weg niet. De riem is sowieso naoorlogs.
Ik heb ook de advertentie op Marktplaats gezien van het Russisch WOII uniform. Ziet er leuk uit dat wel. Helaas staan er geen stempels in volgens de verkoper. Dan wordt het lastig om te oordelen of dat het inderdaad WOII aanmaak is. Dit model uniform is per slot van rekening tot in de jaren 60 gedragen. Als het niet aantoonbaar WOII is dan koop ik eenvoudig weg niet. De riem is sowieso naoorlogs.
- asjemenou
Gymnastyrka M43
Ik weet niet of 400 Euro veel is maar ikzelf ben niet zo overtuigd van het feit of dat het een WOII uitgave is of niet. Zolang er geen stempels in staan. Mijn intuïtie zegt me dat als ik niet 100% overtuigd ben dat ik het ook niet moet kopen.
Er worden inderdaad wel via bepaalde Internet Militaria Sites Russische WOII militaria verkocht. Alleen tegen schofterige prijzen.
Misschien mag ik je een raad geven. Ga eerst eens het Russisch WOII uniform bestuderen. Wat ik nog wel eens doe is de foto's van de militaria sites downloaden. Ik gebruik ze als referentie materiaal. Zo leer je dingen en details herkennen en voorkom je een hoop teleurstellingen.
Er worden wel naoorlogse Gymnastyrka M43's aangeboden voor rond de 50 a 100 Euro ofzo. Goed, je weet dan dat ze naoorlogs zijn. Maar met een ongestempelde "WOII uitgave" ben je nooit zeker.
Er worden inderdaad wel via bepaalde Internet Militaria Sites Russische WOII militaria verkocht. Alleen tegen schofterige prijzen.
Misschien mag ik je een raad geven. Ga eerst eens het Russisch WOII uniform bestuderen. Wat ik nog wel eens doe is de foto's van de militaria sites downloaden. Ik gebruik ze als referentie materiaal. Zo leer je dingen en details herkennen en voorkom je een hoop teleurstellingen.
Er worden wel naoorlogse Gymnastyrka M43's aangeboden voor rond de 50 a 100 Euro ofzo. Goed, je weet dan dat ze naoorlogs zijn. Maar met een ongestempelde "WOII uitgave" ben je nooit zeker.
- Narcolepticus
- Lid
- asjemenou
Boeken over Russische WOII uniformen
Veel boeken over Russische WOII militaria heb ik ook niet en ik kom ze ook niet veel tegen. Zelf haal ik veel informatie uit het boekje "Red Army uniforms of World War II in colour photographs" van Europa Militaria No.14.
Voor de Sovjet medailles en orden raadpleeg ik het boek "Militärische Auszeichnungen der UdSSR". Dit naslagwerk is nog gedrukt in de voormalige DDR. Is langzamerhand op zich ook al een verzamelobject geworden.
Voor de Sovjet medailles en orden raadpleeg ik het boek "Militärische Auszeichnungen der UdSSR". Dit naslagwerk is nog gedrukt in de voormalige DDR. Is langzamerhand op zich ook al een verzamelobject geworden.
-
- Lid
je hebt dan een winter padded jacket (telogreika) nodig en winter padded trousers (naam ben ik ef kwijt), ik heb ze gekocht van iemand uit Amerika
maar die werkt samen met iemand uit Rusland, zij zullen er nog wel wat op voorraad hebben. Die meeste die zij verkopen zijn 1941 of 1942 gedateerd
en de prijs: het jasje 100 euro en de broek ook 100 euro. Als je wilt vraag maar aan mij dan geef ik hun email adres, het zijn hele aardige en betrouwbare kerels trouwens