Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Heeft iemand een idee wat de waarde is van een "No 22 - 25 ponder sight".
Een kameraad van mij heeft hem afgelopen weekend gekocht voor een prikkie en vraagt zich af wat (ongeveer) de waarde is.
Ja er zijn diverse verzamelaars die zich toeleggen op kijker materiaal. Een goede kennis van mij heeft ook diverse soorten kijkers. Je kan er een vrij uitgebreide verzameling mee maken. Zelf zou ik ook nog wel een keer een 25 ponder sight willen hebben. Is leuk voor bij mijn artillerist.
Ja er zijn diverse verzamelaars die zich toeleggen op kijker materiaal. Een goede kennis van mij heeft ook diverse soorten kijkers. Je kan er een vrij uitgebreide verzameling mee maken. Zelf zou ik ook nog wel een keer een 25 ponder sight willen hebben. Is leuk voor bij mijn artillerist.
Dan zou ik misschien goed nieuws kunnen hebben.
Een goeie maat van mij heeft zoiets mét kistje waarin dat spul zit.
Zal anders eens horen of ie dat nog heeft?
@maximusaurelius: nee, ik vroeg of er daar wel interesse voor was
Bring in the Hellcats! (M18 TDs) World War II - European Theater of Operations http://www.ww2-eto.com
Zeer mooie kijker! Zelf had ik iets anders voor ogen. Hier weet ik geen waarde van. Maar ik zal een kennis van mij om meer info vragen. Hij vindt het wel leuk om zich met dit soort spul bezig te houden.