Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
THNX...Ik heb wel een beeld van wat ik wil...Iig een garrand belt en de wollen broek en een stel overschoenen...(wat kosten normale GI boots eigenlijk???)...suspenders, verband zakje, veldfles, garand, en een sjaal (die werden vaak gewoon uit dekens geknipt toch?)!
sturmman schreef:Is het mogelijk een foto te plaatsen van de voorkant van die pop?
Niet van super kwaliteit, maar ik nam de foto tijdens het maken van het Bastogne decor dat je ziet op de bovenstaande site...
Dus de ondergrond, bewapening, enz ontbreekt...
De medic draagt de tanker's trousers en jacket met Shoepacs...
De bar gunner, een M1943 broek met leggins, service shoes en overshoes....
Ghehe jah I know maar heb nu ineens de drang om die pop na mn vakantie ff te fixen!
Maar waar het op neerkomt is dat je net zo goed vilten overschoenen kan doen met de broek erin gestopt! toch? PS wat kosten die service shoes ongeveer?
Ik weet niet hoe dat is in Holland, maar hier in Belgie wordt de slagpin eruit gehaald, lood erin en dichtgelast op een bepaalde plek waardoor je ze niet meer kan disassemblen ...
Maar je kan mss een oorlogsvergunning krijgen??
Ow ja, als je de garand op je pop zet, zorg ervoor dat hij goed vasstaat en niet op de grond zou vallen. Tzou zonde zijn als er een dikke schram op kwam of erger (hoewel die gewere wel tegen een stoot kunne, ma je weet nooit )
"Hier liggen hun lijken als zaden in 't zand, hoop op den oogst o vlaanderland"
30th Infantry Division verzamelaar. Altijd geïnteresseerd in voorwerpen uit Belgisch Limburg tijdens de oorlogsjaren.