Verschilt, maar ik zou hem hier niet op het forum zetten als ik er een had, je weet maar nooit en dan ben je alles kwijt.....sturmman schreef:I know daar draait t bijna om de garand belt in combi met de GARANDMaar die worden toch gedoogd in NL mits voledig dichtgelast?
Sebas
Mijn Bulge GI setup...wat heb ik nog nodig?
-
- Lid
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
Denk je echt dat de politie daar aandacht aan geeft? Ze hebben wel wat beters te doen dan eerst adres uitzoeken,etc. Als je hier nou je adres etc erbij heb staan,dan zou ik het wel niet doen.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
- seabee
- Lid
-
- Lid
- Mr_Flibble
- Lid
- Contacteer:
Je kan natuurlijk ook alleen een grip namaken en die in een holster doen.Peter schreef:Replica kan ook, ik heb mooie gezien in La Gleize, echter in Nederland ten strengste verboden!!!!! Staat goed in een holster, dat wel!AtroX schreef: En niet te vergeten dat, als je een pistol belt gebruikt en een mooie setup wilt, er ook een pistool moet inzitten en dat die jammer genoeg enorm duur zijn
vooral de colts
spijtig want het zijn prachtige handgewere
Als je een pistolbelt pakt kun je er natuurlijk ook M1 Carbine pouches op steken, dan heb je geen holster en .45 clip pouch nodig.
Ikzelf droeg bij het "Footsteps of the 82nd airborne" evenement in La Gleize:
Sleeveless Cotton Summer shirt.
Wool M1937 Shirt
5-button V-neck Sweater
en een Welton Overcoat.
Heuvel op was flink zweten maar heuvel af was ik er toch er blij mee in die 30cm sneeuw.

In Tabulas Argenteas Refero
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
Ok,maar ik heb ook ergens gelezen dat de politie niet zo snel aan die informatie komt. Dan moeten ze eerst toestemming van de provider hebben om adressen te krijgen via hun. En bijv @home geeft niet zomaar adressen van klanten weg. (Ooit eens gelezen)seabee schreef:Je IP adres?? Big Brother is watching ga daar maar van uit!!robin.h schreef:Denk je echt dat de politie daar aandacht aan geeft? Ze hebben wel wat beters te doen dan eerst adres uitzoeken,etc. Als je hier nou je adres etc erbij heb staan,dan zou ik het wel niet doen.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
-
- Lid
- earlymb
- Moderator
- Ontvangen: 27 keer
- Contacteer:
Doe niet zo moeilijk jongens! Heb je iets moois in je verzameling dat wettelijk niet (helemaal) door de beugel kan doe jezelf dan een plezier en hou gewoon je mond er over. Wat niet weet niet deert; ga er niet van uit dat je niets kan gebeuren omdat je toevallig een verzamelaar bent die een wapen anders waardeerd dan een crimineel. Het is het gezeur gewoon niet waard!
Grtn
David
Grtn
David