Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dit is een Britse Brancard. Kan er verder ook weinig over zeggen. Het is wel duidelijk uit welk jaar. Je weet denk ik ook wel waar deze voor gebruikt werden.
779 schreef:Nico, bedankt voor je snelle reactie, nooit gedacht dat dit een Engelse is... heeft zo'n ding nog waarde?
Ja ik denk haast wel zeker dat het Engels is. 100% garantie wil ik niet geven want zoveel heb ik me nog niet bezig gehouden met brancard.
Maar de waarde van zo'n brancard is niet zo hoog. Denk een 15 tot 35 euro. Ze zijn niet bepaald zeldzaam en de vraag is er ook niet groot naar. Toch wil ik zelf er ook nog eens 1 keer aanschaffen. Zijn toch leuke dingen om te hebben.
de brancard is van mij, en ik ben niet vanplan om hem te verkopen. teminste nog niet. hij brengt toch iets te weinig op
maar bedankt voor de nodige informatie
Is BB niet Burger Bescherming. Want mijn opa heeft bij de BB gezeten en vertelde mij dat, toen de oorlog was afgelopen, ze heel veel spul hebben gekregen van de Engelsen. Mijn opa heeft ook nog een Engelse helm gedragen. Dus misschien is deze brancard ook doorgebruikt door de BB.