Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Om Peters ex-Garand te vervolledigen, moet ik een aantal stukken kopen.
Ik heb al enkele stukken in het oog, maar nu zou ik graag richtprijzen weten van :
-de loop
-mikgroep
ik kan een originele loop al te pakken krijgen voor €25, en de mikgroep voor €40. Ik veronderstel al dat dit mooie prijzen zijn, maar ik wou nu natuurlijk ook bevestiging krijgen.
Onmiddelijk kopen die hap!!!! Geloof me, dat is niet duur! ( Ikzelf ga voor nummergelijk, vandaar dat ik mijn Garand kocht ) Laat me vooral het resultaat zien!
Peter schreef:Ikzelf ga voor nummergelijk, vandaar dat ik mijn Garand kocht
Dat bestaat niet bij US Wapens....
Alleen de receivers zijn genummerd.... de rest heeft Part Numbers....
Het enige waar je moet op letten is dat de fabrikanten kloppen....
Johan
Alles is WRA, en dat bedoelde ik met nummergelijk. Reden waarom ik die Garand gekocht heb is omdat ik een 100% complete in die toestand niet kon weerstaan! ( Het vlees is zwak ) Alles ( trekkergroep etc. ) is WRA gemerkt, bij ( o.a ) Duitse wapens geldt dat de nummers geheel gelijk moeten zijn... Bij mij is alles WRA genummerd, bij een Springfield is alles SA.
Peter schreef:Ikzelf ga voor nummergelijk, vandaar dat ik mijn Garand kocht
Johan
Alles is WRA, en dat bedoelde ik met nummergelijk. Reden waarom ik die Garand gekocht heb is omdat ik een 100% complete in die toestand niet kon weerstaan! ( Het vlees is zwak ) Alles ( trekkergroep etc. ) is WRA gemerkt, bij ( o.a ) Duitse wapens geldt dat de nummers geheel gelijk moeten zijn... Bij mij is alles WRA genummerd, bij een Springfield is alles SA.
Peter heb je een Winchester Garand?
WRA en SA zijn natuurlijk geen nummers maar letters
johan willaert schreef:
Johan
Peter heb je een Winchester Garand?
WRA en SA zijn natuurlijk geen nummers maar letters
Ik heb een Winchester Garand, nummergelijk is een beetje onhandig uitgedrukt , maar ik ben erg trots op mijn Garand! Prijzen noemen doe ik niet maar goedkoop was het niet....