Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
wat is jullie mening over deze helm ? hoe weet je zeker dat die wo2 is, en wat is de waarde van zo'n helm ?
gestempelt met rawling maat 7 en dan patent nr's
alvast bedankt voor de reacties
Dit is een wo2 Amerikaanse tankhelm. Ik weet niet tot wanneer deze geproduceerd zijn. Er is een hele partij uit india hier op de mark gezet en heeft de prijzen flink doen dalen. Ik heb voor die tijd 350 gulden betaald voor zo'n helm, wel met de r-14 recievers er bij.
Prijs nu zal rond de 125 euro liggen.
Mooie helm! @ seabee: gebeurt dat wel vaker dat er ineens veel "New Old Stock" loskomt? Ik zoek me nog steeds het lazerus naar Service Shoes voor een leuke prijs!
Je ziet regelmatig ineens grote partijen tevoorschijn komen van U.S. militaria. Dit zijn vaak spullen die door diverse legers als overtollig wordt verkocht via hun domeinen. Maar schoenen nog niet daarvoor zal je toch in de states moeten zijn om ze voor een redelijke prijs te kunnen bemachtigen.
seabee schreef:Je ziet regelmatig ineens grote partijen tevoorschijn komen van U.S. militaria. Dit zijn vaak spullen die door diverse legers als overtollig wordt verkocht via hun domeinen. Maar schoenen nog niet daarvoor zal je toch in de states moeten zijn om ze voor een redelijke prijs te kunnen bemachtigen.
Dank je voor de info, ik was er al een beetje bang voor.... Ben jij net als ik ook nog steeds op zoek?