Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik kan diverse US items kopen via een kennis in Amerika.
Ik wil toch eerst even jullie laten kijken naar de items, en naar jullie reacties bekijken. Tevens zou ik het handig vinden als jullie een richtprijs voor het item zouden willen geven.
De trui zou kunnen een na-oorlogse zijn met wartime knopen...
De meeste truien hadden de mosterd-kleur.... alhoewel ik een 1945 gedateerde heb die eerder bruin is....
Als er geen etiket in de kraag hangt, zou ik passen voor de trui...
Imme schreef:mjah, 100E voor een m43 jas is inderdaad ERG duur.. euro of 50 hoogstens, deze ziet er nog wel mooi uit.
100 euro erg duur? Ligt aan de staat, voor deze is dat idd redelijk duur, maar ik vind dit niet echt een mooie staat, mist een knoop en zitten gaten in! Een minte M43 jacket zal wel een 100 tot 125 kosten, mits label en gedateerd!
Ik kan zoals ik zei deze items kopen van een kennis, dus die vraagt geen handelsprijzen. Deze kennis heeft in Amerika een historisch museum, onder andere ook wo2. Dit zijn dus items die zij niet kunnen gebruiken omdat ze ze bijvoorbeeld al hebben of geen interesse in dat item heben, Maar natuurlijk ook niet willen weggooien.