Je nieuwste aankoop - deel 4

Algemeen over het verzamelen van geallieerde militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gesloten
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Haha cash.. Mijn printer draait al op volle toeren! ;) Wat wil je? 50tigjes? of 20tjes? 100tjes?

779
Gebruikersavatar
WO2 Joost
Lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 08 mar 2005, 17:40
Locatie: Beek en Donk

Bericht door WO2 Joost »

mijn nieuwe aanwinste een britse pikhouweel.
Hoeveel zijn deze dingen eigenlijk waard?
http://img122.imageshack.us/img122/9570 ... eel7zr.jpg
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

WO2 Joost schreef:mijn nieuwe aanwinste een britse pikhouweel.
Hoeveel zijn deze dingen eigenlijk waard?
http://img122.imageshack.us/img122/9570 ... eel7zr.jpg
Leuke aanwinst Joost. De waarde van jou pionierschepje zal rond de 20 á 25 euro bedragen gezien de staat van het geheel. In ieder geval een leuke aanwinst. Heb je al meer Britse webbing compleet?
Gebruikersavatar
WO2 Joost
Lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 08 mar 2005, 17:40
Locatie: Beek en Donk

Bericht door WO2 Joost »

Nee verzamel het eigenlijk ook nie, heb het van iemand gekregen.
Dus zoiets laat ik nie liggen.
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Na een lange tijd met plezier dit topic (en haar voorlopers) gelezen te hebben moet ik er nu helaas een einde aan maken.

Uit overleg met alle andere moderators en administrators is de conclusie gekomen dat de centrale "Nieuwste Aankopen" topics gesloten worden.

Hiervoor zijn meerdere redes. O.a. het feit dat dit topic behoorlijk onoverzichtelijk is, reacties op meerdere aanwinsten worden dwars door elkaar gepost. Ook veranderd het topic de laatste tijd veel te gemakkelijk in een saaie slowchat of felle discussie, met als gevolg de inmiddels bekende topics in 'Opmerkingen en Suggesties'.

Het is voortaan wel weer mogelijk om een topic te openen indien je een nieuwe aanwinst hebt, waarvan jij vindt dat hij speciaal genoeg is om een nieuw topic voor te openen. Dit kan voor bijv. Duitse militaria in 'As-Mogendheden' en voor bijv. Amerikaans in 'Geallieerd'.

Ik reken op jullie begrip en medewerking, indien toch iemand een reactie op deze aanpassing wil geven kan dit per pb of email.

Groeten, Michel.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gesloten