Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Gdsdeco heeft verschillende. Ook een adv nu op het forum heeft er 2 met zwarte stof.
Nieuwe aankoop: Tankoverall afrika dated 1945 engels en motoroverjas maat 9 met wo2 datum engels. Maar weet nog niet of ik die tankoverall wel neem. Prijs was 25 euro. Is dat beetje redelijk?
Hier mijn nieuwste aanwinst een blik compound cooking fat uit 1945. Is hier niet zo gek ver bij mij vandaan achter gelaten na de oorlog. Blik zit nog helemaal vol.
Als je de rijplaat bedoelt, dan is hij niet gemarkeerd. Kan niks geen markering ontdekken. Maar ze hebben er volgens mij een keer een stuk vanaf gehaald. Waren deze dan ook gemarkeerd?
Dat weet ik niet, Ik heb hier ook een aantal van die platen liggen en daar kan ik ook geen markeringen op vinden. Ik dacht misschien heb jij meer geluk .
"Never tell people how to do things. Tell them what to do and they will surprise you with their ingenuity."
GliderRider schreef:Dat weet ik niet, Ik heb hier ook een aantal van die platen liggen en daar kan ik ook geen markeringen op vinden. Ik dacht misschien heb jij meer geluk .
Nee helaas, hier ook geen markering. Dan is de kans groot dat deze gewoon iet gemakeerd werden.
Vind het trouwens wel leuke dingen om te hebben. Misschien dat ik nog een paar van die platen aanschaf. Maar die nog wel helemaal heel zijn.
GliderRider schreef:Dat weet ik niet, Ik heb hier ook een aantal van die platen liggen en daar kan ik ook geen markeringen op vinden. Ik dacht misschien heb jij meer geluk .
Nee helaas, hier ook geen markering. Dan is de kans groot dat deze gewoon iet gemakeerd werden.
Vind het trouwens wel leuke dingen om te hebben. Misschien dat ik nog een paar van die platen aanschaf. Maar die nog wel helemaal heel zijn.
Ze moeten nog goed te vinden zijn Nico. Neem je aanhangertje maar mee want die ik hier heb zullen gauw een meter of 6/7 lang zijn. Een staalborsteltje zal ook geen overbodige luxe zijn
"Never tell people how to do things. Tell them what to do and they will surprise you with their ingenuity."