Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Waarom dan iets kopen als je der niets van af kent...?
Het is niet een verschrikkelijke vergissing M1A1 - M1.
Voor de die-hard US verzamelaar wel natuurlijk.
Ikzelf laat het in ieder geval niet aan men hart komen.
sander vw schreef:bedankt jongens, ik had gewoon een M1 nodig en ik weet wel hoe ik de datum enz kan vinden, meer hoeft het voor mij niet te zijn...ik verzamel Duits
sander vw schreef:bedankt jongens, ik had gewoon een M1 nodig en ik weet wel hoe ik de datum enz kan vinden, meer hoeft het voor mij niet te zijn...ik verzamel Duits
Datum is niet genoeg, dit ding zit vol met na-oorlogse onderdelen....
Een leuke aanwinst voor mijn veritable/rijnoffensief verzameling, een bijbel voor aan het front met de naam erin + soldatennummer van een soldaat van de 51ste Highland. Deze heeft zwaar gevochten in het reichswald en later in het algemene rijnoffensief en rijnoversteek.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience