Vind zoiets maar een tweede keer!
(En nu komt johan met een 2e set op de proppen natuurlijk

Ik ookTank Destroyer schreef:Kreeg vandaag een mooi doosje binnen uit de VS. Er zat een M-1926 Overcoat, Short, Doeskin, Officer's (First Pattern) in..
Echt een super mooie jas. Gedateerd 19 maart 1942.
Daar ben ik wel blij mee. Hij stond op Ebay, maar had hem niet gewonnen (reserve not met), maar de seller contacteerde me of ik een beter bod wilde doen. Wel relaxed...
Nu nog wachten op mn repro double buckle boots (zullen wel weer bij de douane liggen), een lotje met field gear (oa khaki shelter half) en een lot met personal items van Joseph R. Rummel (scheergerei, zonnebril, dogtags, aansteker, tandenborstel, etc).
Ben benieuwd....
Heb nog wel een TD (8wielig) Class A hier hangenjohan willaert schreef:Ik zag dat jij die kocht....Als je'm wegdoet, hoor ik het graag....Skylighter schreef:Past trouwens mooi, bij m'n nieuwe Ike. Je zal hem wel niet verkopen, maar toch.....
Ik had geboden op het TD jasje....
Johan
Ik prefereer de in de USA (of MexicoMarc 82 Recon schreef:Tank Destroyer nou Double buckles kun je makkelijk bij Peter De Brabander bestellen hoor geen gezeik met douane :p
Hier foto's van het jasje.Marc 82 Recon schreef:owla zeer intressant item dus.
deze die ik heb hangen is enkel Class A met een 8 wielige TD patch verder niets
Jippie... dat lot is in ieder geval binnen!Tank Destroyer schreef:een lotje met field gear (oa khaki shelter half) Ben benieuwd....