Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Anyway, dit jasje met overhemd erbij koste mij ongeveer 75 euro... Dus opzich valt het wel mee... Als je bedenkt dat een TD collar disc al 50 euro is...
- M1 helm met Firestone liner
- M1 helm met Westinghouse liner
- M1943 field jacket
- Wool 'mustard' trouser
- Aviation cadet broek met op het label de initialen van de QM depot
inspector, wat volgens de GI guide zeldzaam is)
- 76th patch
- dogtags
Dit alles zal over +- 10 dagen aankomen en zal er dan foto's van maken.
Engelse Holster voor de Webley No 1 MK 5 flare pistol, vrij moeilijk om te krijgen, vooral als hij gemarkeerd is. Met broadarrow en 1941 gemarkeerd. Een leuke aanwinst voor bij de webley .
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Relic, waren die pouches ook niet voor revolver munitie?
Ze werden volgens mij bevestigt door de 2 metalen clips die je aan de zijkant ziet aan de riem te maken.
MM ok bedankt voor de goede info , maar omdat de verkoper zei dat het een kompas pouch is, zal de binnekant wel met vilt bekleed zijn! Hij had namelijk meer tasjes, en daarvan zei die wel dat het pistoolmunitie tasjes waren.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Neuh, maar was bij dezelfde verkoper als de holster, dus denk doe ik die er wel bij.. op ebay.co.uk, maar allebei voor een ZEER goede prijs dus(holster heeft m'n pa gekocht).