Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
RelicHuner44,
Ik hoop echt voor jou dat het een compass pouch is, maar ik denk het niet. Een compass pouch staat "stijf" (zie ook de foto van GliderRider) en de jouwe lijkt vrij "plat".
Vriendelijke groeten,
Oow ok, het zou allemaal best kunnen, heb er bijna niks voor betaald, dus maakt niet uit voor mij! Maar een kompas pouch is opzich wel leuker ja. Wat zou een pistoolmunitie tasje waard zijn en een kompas tasje?
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Volledig dress uniform van het ABL in 1982 van bomma gekregen, en het past me nog ook
"Hier liggen hun lijken als zaden in 't zand, hoop op den oogst o vlaanderland"
30th Infantry Division verzamelaar. Altijd geïnteresseerd in voorwerpen uit Belgisch Limburg tijdens de oorlogsjaren.
pionier schreef:bom·ma (de ~ (v.))
1 [Belg., inf.] oma => grootmoeder
Sorry wist nie wat het was maar altijd leuk om iets te krijgen!
Bomma = idd grootmoeder
ook nog gevonde in da uniform: militair rijbewijs, tabak (wss tege de motten) en 3 FN hulzen (FN, 77, en een kruis in een cirkel??)
"Hier liggen hun lijken als zaden in 't zand, hoop op den oogst o vlaanderland"
30th Infantry Division verzamelaar. Altijd geïnteresseerd in voorwerpen uit Belgisch Limburg tijdens de oorlogsjaren.