Je nieuwste aankoop - deel 4
- Jelle H.
- Lid
- Contacteer:
Ja een Webley Flare he!! Zoals stond in de tekst
Niet dat opeens de ME bij me aan de deur komt haha.

Maar hij is eigelijk van m'n pa, maar we verzamelen samen, en ik heb ook een gedeelte betaalt. Dus hij is van beide

Maar hij is eigelijk van m'n pa, maar we verzamelen samen, en ik heb ook een gedeelte betaalt. Dus hij is van beide

Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
- Jelle H.
- Lid
- Contacteer:
Krantje 12 Februari 1945 met info over oa Veritable. Moet hem nog binnekrijgen. Een leuk documentje voor bij de spullen van Veritable, vind ik zelf voor een mooi prijsje ook (kleine dingetjes kunnen ook leuk zijn
.

Laatst gewijzigd door Edgar op 01 sep 2005, 14:09, 2 keer totaal gewijzigd.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
Ja , precies, vind ik ook, heb nog wel een stafkaart van m'n verzamelgebied op het oog. Maar het is nog niet zeker of ik die kan krijgen
. En hier nog m'n persfoto die vandaag is binnengekomen. En meteen mooi ingelijst

-
- Lid
- Contacteer:
Inderdaad een Bren gun, en er ligt nog een soldaat voor, die heeft ook een bren gun volgens mij
. Vind het zelf trouwens ook wel een leuke foto, en vooral ook vanwege dat hij uit m'n verzamelgebied komt.

Laatst gewijzigd door Edgar op 01 sep 2005, 19:24, 1 keer totaal gewijzigd.
- SiNiStEr
- Lid
Ja, dat vind ik nou ook, heb nu 5 foto's, alle met bijbehorende tekst. Zag er laatst 1 met alleen holland erop en verder als eraf gescheurd. Echt zonde vind ik, zo is de hele historie achter de foto eigelijk weg. Maar persfoto's zijn zeker weten een favo van mij, vooral vanwege de uitleg en de afmetingen.
- Daan S.
- Lid
Nu we het over pers foto's hebben
Ik heb er 6 nieuwe bij;
- Generaal Mc Arthur 25x20 cm
- B-29 Bommenwerper 25x20 cm
- Generaal Clinton A. Pierce die jappen ondervraagt 25x22 cm
- US Soldaat met camouflage op een platte helm 22 x 16,5 cm
- Generaal Eisenhouwer 22x 16,5 cm
- Piloot in de cockpit van vliegtuig met een dame 25x20cm

Ik heb er 6 nieuwe bij;
- Generaal Mc Arthur 25x20 cm