Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik heb de kans om deze firestone liner (+m1 frontseam swivel bale helmet) te kopen. Maar wil zeker weten of deze goed zijn. De bale heeft hier al op het forum gestaan en was goed. Maar de krassen rondom het firestone merk baren me nu een beetje zorgen.
Merk:
Nape strap:
Liner:
Laatst gewijzigd door RLS op 24 aug 2005, 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik denk dat iemand geprobeerd heeft om het merkje schoon te maken zodat het beter zichtbaar is. Ik heb nog nooit gehoord van een repro M1 liner. De napestrap is van het late verstelbare model. De liner lijkt mij wel OK, hoewel ik van de foto's niet kan zien of er gerommeld is met de klinknagels.
ja deze heb ik ook al vaker gezien en vandaar ook mijn twijfel over de firestone marker in deze liner. Omdat op dit plaatje er iets anders onder het firestone logo staat.
Ziet er verder wel goed uit, ik heb ook nog nooit gehoord van repro kroonstempels in liners, de repro's die je hebt zijn meestal NATO helmen uit de jaren '50 en die hebben die stempeling niet.
Peter schreef:Ziet er verder wel goed uit, ik heb ook nog nooit gehoord van repro kroonstempels in liners, de repro's die je hebt zijn meestal NATO helmen uit de jaren '50 en die hebben die stempeling niet.
Inderdaad .. mijn re-enactment helm is gestempeld "VB 1953"
RLS schreef:Ik heb besloten hem te kopen.
Over een week of 4 komt er als het goed is een mooi pakket met verschillende items, vanuit de states hier binnen !