Homegaurd leren riem???
-
- Lid
Homegaurd leren riem???
Wie weet of dit een homegaurd riem is, en wat deze waard zijn. Ik kan er zelf niet veel mee namelijk en wou misschien hem verkopen. Thnx.

-
- Lid
Ik heb al verschillende van deze riemen gezien maar nog nooit met "rivetten". De '41 gedateerde in m'n verzameling is ook zonder.
Tot slot heb ik een naslagwerkje enkel gewijd aan de Home Guard nagekeken en van de 7 "personages" met een lederen riem is er geen enkele met "rivetten".
Dus ik vrees dat dit een naoorlogse aanpassing en dat dit niets te maken heeft met de Home Guard.
Vriendelijke groeten,
Tot slot heb ik een naslagwerkje enkel gewijd aan de Home Guard nagekeken en van de 7 "personages" met een lederen riem is er geen enkele met "rivetten".
Dus ik vrees dat dit een naoorlogse aanpassing en dat dit niets te maken heeft met de Home Guard.
Vriendelijke groeten,
Lijkt mij ook een naoorlogse aanpassing...., wat niet wil zeggen dat de riem aan zich niet naoorlogs hoeft te zijn.... doorgebruikt door de BB, dat kan wél!SignalH schreef:Ik heb al verschillende van deze riemen gezien maar nog nooit met "rivetten". De '41 gedateerde in m'n verzameling is ook zonder.
Vriendelijke groeten,
Daar is 'ie weer!