Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik ben op zoek naar wat info over onderstaande foto? Heb deze gekregen van mijn vader en hier staat mijn opa op ten tijde van de mobilisatie (denk ik). Kan iemand hier wellicht uit opmaken welke compagnie en RI (ben niet zo op de hoogte van indeling van het Ned. leger pre-WW2) op de foto staat??
Dit is de gehele foto:
Hierop staat mijn opa (zittend, links):
Kwaliteit van de foto's is niet 100%, maar heb helaas geen scanner.....
Groeten, Daniël
Edit: verkeerde detail-foto geplaatst!
Laatst gewijzigd door Daniel op 20 aug 2005, 18:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Foto is geplakt op een stuk karton. Heb geprobeerd de foto eraf te halen, maar die ouwe lijm houdt zich ongelooflijk goed! Dus ik weet niet of er iets achterop staat. Op het bruine karton staat in ieder geval niets. Wellicht dat de foto zelf herkend wordt door iemand, of het gebouw oid??
Ik kan zo niets herkennen qua regiment en dergelijke.. maar wat je kan doen is, een brief naar dit adres sturen, dat je alle gegevens die er zijn van je opa opvragen. Wel even een kopie van je ID/Paspoort aan toevoegen en reden iets in de trand van "uitzoeken van familie historie"
adres:
Ministerie van Defensie, B.R.I.O.P.
Kosterbeemden 45
6461 EA Kerkrade
1 ding is op te merken aan deze foto.
Hij zit naast enkele officiers.
Deed het goed dus daar.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944