Informatie over foto
-
- Lid
Informatie over foto
Ik heb deze foto pas geleden van mijn oma gekregen waarop mijn overgroot vader staat (rechts bovenin). Kunnen jullie opmaken rond welke tijd deze foto gemaakt is (volgens me oma tijdens de mobilisatie '14-'18 ). En er valt zeker niet uit te maken welk regiment deze mannen zaten? Stel dat het echt '14-'18 is, waar kan je dan de gegevens terug vinden?

- sobel
- Lid
-
- Lid
Ja ok, maar stel dat deze foto echt uit periode '14-'18 komt, dan moet de beste man voor 1900 geboren zijn en dan weet ik niet waar ik verder kan zoeken. Maar bedankt.sobel schreef:mss kan je even in het andere topic kijken bij gealllieerd, daar staat ook iets over een foto en daar staat meer info over hoe je aan info kan komen.
- Guido
- Lid
Ik denk zelf aan het uniform van je overgroot vader te zien dat het de mobilisatie is van 14-18.
De gegevens om op te zoeken wordt dan ERG lastig! de enigste manier is denk ik via E.H.Brongers die onder andere het boek de afsluitdijk1940 heeft geschreven etc. Maar of deze man te pakken krijgt, wordt lastig. Ik ben er zelf ook al lang mee bezig geweest. kan je niet de leeftijd van je overgrootvader opzoeken? dan kunnen we kijken of 14-18 past. En probeer gewoon ook eens naar dat adres te sturen, en of hun andere mogelijkheden hebben?
De gegevens om op te zoeken wordt dan ERG lastig! de enigste manier is denk ik via E.H.Brongers die onder andere het boek de afsluitdijk1940 heeft geschreven etc. Maar of deze man te pakken krijgt, wordt lastig. Ik ben er zelf ook al lang mee bezig geweest. kan je niet de leeftijd van je overgrootvader opzoeken? dan kunnen we kijken of 14-18 past. En probeer gewoon ook eens naar dat adres te sturen, en of hun andere mogelijkheden hebben?