Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dit heb ik vandaag met mijn zoekbuddy gevonden..
Het zag er best gevaarlijk uit dus we hebben er verder niks mee gedaan, ik heb foto's gemaakt zodat jullie me misschien meer konden vertellen en daarna hebben we het weer veilig terug gezet (zoals de mensen die het voor ons gevonden hadden ook gedaan hebben)
Ken van deze zaken niets, maar het is best dat je de politie waarschuwt die op hun beurd wel de bevoegde diensten (in België is dit DOVO) zullen sturen voor het zaakje op te halen.
Zulke zaken zoudne zo snel mogelijk moet weggehaald worden, want men weet maar nooit wat eventueel spelende kinderen ermee aanvangen
Groeten
GuY
We moeten beseffen dat meer personen meer weten dan één, maar we moeten ons ook realiseren dat we samen maar een fractie weten van wat er te weten valt
Ja, het kan zo gevaarlijk zijn. Jij weet maar één ding: dit is een granaat. Meer niet. Granaten worden niet verschoten om ze ergens neer te laten vallen, ze exploderen in de regel. Dat heeft deze niet gedaan anders had je 'm niet gevonden.
Dan ga je er dus NIET mee sjouwen, je laat 'm liggen en belt de politie. 0900 8844. So easy is dat.
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."