Map case ??
-
- Lid
Map case ??
Kan iemand mijn vertellen als hij uit ww2 kom heb ben pas begonnen met verzamelen dus info erg graag welkom
- michiel01
- Lid
Re: Map case ??
Volgens mij Nederlands jaren 60??
Heb laatst nog een mint ongebruikt exemplaar in handen gehad, met nsn nummer erin.
Heb laatst nog een mint ongebruikt exemplaar in handen gehad, met nsn nummer erin.
-
- Lid
- Erik
- Beheerder
- Gegeven: 7 keer
- Ontvangen: 51 keer
Dan is-ie particulier aangeschaft!michiel01 schreef:Volgens mij Nederlands jaren 60??
Het NLD leger heeft sinds de oorlog tot aan begin jaren negentig de Britse webbing kaartentassen gebruikt, ALS ze al gebruikt werden want kaartentassen zijn onhandig in het gebruik. Het is ook een tijdje mode geweest (met name op de beroepsopleidingen) om zelf allerlei peppi camo kaartentassen te kopen, suffe exemplaren zoals afgebeeld zaten daar niet bij. Ook de peppi kaartentassen zijn onhandig in het gebruik.
Ik denk particuliere aanmaak voor de vrije markt.
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."
"Oh dear. How sad. Never mind."
- hajos
- Lid
Heb ook z'n een voor het leder gebruikt.
Zijn dacht ik wel Nederlands, Knil oid. na oorlogs.
En idd met Nato Stock nummer er in.
Zijn dacht ik wel Nederlands, Knil oid. na oorlogs.
En idd met Nato Stock nummer er in.
"Door een voltreffer sneuvelde 1 man, werd een tweede zwaargewond terwijl de stukscommandant licht werd gewond. Overigens geen bijzonderheden."
Commandant 2-III-8 R.A. de Kapitein, (w.g.) J. van Konijnenburg over 12 en 13 mei 1940
Commandant 2-III-8 R.A. de Kapitein, (w.g.) J. van Konijnenburg over 12 en 13 mei 1940
-
- Lid