Ik heb een liner liggen met in de kroon een w gestempeld ik neem aan dat dit westinghouse liner is.
Alleen binnenwerk is laveloos maar nu is mijn vraag is dit een orginele WO2 binnenhelm
M1 liner
-
- Lid
Re: M1 liner
Als ik de webbing kleur zie en westinghouse, dan is mijn mening wo2 model.
Ga je deze zo laten of (laten) opknappen?
Ga je deze zo laten of (laten) opknappen?
And not all the monkeys are in the zoo.
Every day you meet quite a few. (Swinging on a Star) Anne Shelton 1944
-
- Lid
Van alles op dit gebied is orgineel te verkrijgen. 1) NOS (New Old Stock = orgineel niew staat ongebruikt) 2) als oude eerder gebruikte onderdelen van een andere binnenhelm, 3) of reproductie onderdelen. http://www.jmurrayinc1944.com/ is een van de bekendere die de benodigde zaken kan leveren in de 3 mogelijkheden.
Maar hij is echt niet de enige. Het is ook mogelijk je helm op te sturen en weer in oude staat te laten brengen. Ook in Europa zijn er genoeg die vergelijkbare diensten en mogelijkheden leveren. Ook in Nederland, hij staat geregeld op marktplaats.
Maar hij is echt niet de enige. Het is ook mogelijk je helm op te sturen en weer in oude staat te laten brengen. Ook in Europa zijn er genoeg die vergelijkbare diensten en mogelijkheden leveren. Ook in Nederland, hij staat geregeld op marktplaats.
And not all the monkeys are in the zoo.
-
- Lid
bedoelt u niet MChelmets mooie helmen goede kwaliteit hebben veel oorlogse helmen of goede repro'sJim schreef:Van alles op dit gebied is orgineel te verkrijgen. 1) NOS (New Old Stock = orgineel niew staat ongebruikt) 2) als oude eerder gebruikte onderdelen van een andere binnenhelm, 3) of reproductie onderdelen. http://www.jmurrayinc1944.com/ is een van de bekendere die de benodigde zaken kan leveren in de 3 mogelijkheden.
en ook veel benodig heden op het gebied van de helmen
intresse alles wat temaken heeft met periode 40 45 in de achterhoek
-
- Lid
Mc Helmets ken ik wel maar of die orginele delen heeft geen idee, zal ze kunnen vragen bedankt voor de tip!!
- Erik
- Beheerder
- Gegeven: 7 keer
- Ontvangen: 49 keer
*Hips*Markvoortman schreef:...
Alleen binnenwerk is laveloos ...

BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."
"Oh dear. How sad. Never mind."