Perslucht bal V1

Vaststellen van echtheid en de waarde van geallieerde militaria
Plaats reactie
Canton-75
Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 jun 2018, 10:52

Perslucht bal V1

Bericht door Canton-75 »

heb deze gisteren gevonden

van horen en zeggen zou het een perslucht bal moeten zijn van een V1
heb zelf helemaal niks met de V1 en wil het graag verkopen heb diverse biedingen gehad maar weet totaal niet wat de waarde is .
en het is zeker wat de gek er voor wilt geven maar welke biedingen moet ik bv weigeren of accepteren ?

vast bedankt voor de eventuele advies
Bijlagen
DSC_0939.jpg
DSC_0938.jpg
DSC_0933.jpg
Jan m
Lid
Berichten: 555
Lid geworden op: 26 jun 2013, 17:45
Gegeven: 1 keer
Ontvangen: 2 keer

Re: Perslucht bal V1

Bericht door Jan m »

Zonde om te verkopen, vind je nooit meer.
Gebruikersavatar
racefiets
Lid
Berichten: 2769
Lid geworden op: 20 jul 2006, 15:46
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 37 keer

Re: Perslucht bal V1

Bericht door racefiets »

Maar ook zonde om weg te laten roesten in je garage als je er niets mee hebt.
Gebruikersavatar
Jim
Lid
Berichten: 2057
Lid geworden op: 09 aug 2004, 03:56
Locatie: Budel
Ontvangen: 25 keer

Re: Perslucht bal V1

Bericht door Jim »

Ik wist niet dat gealieerde V1 s hadden ?! Ik weet dat er V wapen verzamelaars zijn maar als je die niet treft is het lastig.
Op spirfire spares website staat er een te koop voor 995 GBP. Maar deze website staat niet bekend om koopjes. Veel staat er soms al jaren op. Ik deel de prijs door 3 of 4 en daar kan je ze ook wel voor vinden.

Op laten bieden en hoger als 3 cijfers is leuk gratis geld. Ik gun ieder zijn koopje ook al weet ik dat er soms veel meer voor wordt gevraagd.
And not all the monkeys are in the zoo.
Every day you meet quite a few. (Swinging on a Star) Anne Shelton 1944
Canton-75
Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 jun 2018, 10:52

Re: Perslucht bal V1

Bericht door Canton-75 »

Jim schreef:Ik wist niet dat gealieerde V1 s hadden ?! Ik weet dat er V wapen verzamelaars zijn maar als je die niet treft is het lastig.
Op spirfire spares website staat er een te koop voor 995 GBP. Maar deze website staat niet bekend om koopjes. Veel staat er soms al jaren op. Ik deel de prijs door 3 of 4 en daar kan je ze ook wel voor vinden.

Op laten bieden en hoger als 3 cijfers is leuk gratis geld. Ik gun ieder zijn koopje ook al weet ik dat er soms veel meer voor wordt gevraagd.
de geallieerden hadden ook geen v1 de Duitsers wel er zijn er genoeg afgevuurd deze kant op
Bertus Bunker
Lid
Berichten: 584
Lid geworden op: 11 okt 2017, 11:33
Locatie: Alkmaar
Gegeven: 2 keer
Ontvangen: 5 keer

Re: Perslucht bal V1

Bericht door Bertus Bunker »

Zet hem op Marktplaats en laat ze maar bieden.
Gebruikersavatar
patrickh
Lid
Berichten: 4834
Lid geworden op: 31 dec 2003, 20:21
Locatie: nederland
Gegeven: 92 keer
Ontvangen: 61 keer

Re: Perslucht bal V1

Bericht door patrickh »

Bertus Bunker schreef:Zet hem op Marktplaats en laat ze maar bieden.
Precies!
Bertus Bunker
Lid
Berichten: 584
Lid geworden op: 11 okt 2017, 11:33
Locatie: Alkmaar
Gegeven: 2 keer
Ontvangen: 5 keer

Re: Perslucht bal V1

Bericht door Bertus Bunker »

Canton-75 schreef:
Jim schreef:Ik wist niet dat gealieerde V1 s hadden ?! Ik weet dat er V wapen verzamelaars zijn maar als je die niet treft is het lastig.
Op spirfire spares website staat er een te koop voor 995 GBP. Maar deze website staat niet bekend om koopjes. Veel staat er soms al jaren op. Ik deel de prijs door 3 of 4 en daar kan je ze ook wel voor vinden.

Op laten bieden en hoger als 3 cijfers is leuk gratis geld. Ik gun ieder zijn koopje ook al weet ik dat er soms veel meer voor wordt gevraagd.
de geallieerden hadden ook geen v1 de Duitsers wel er zijn er genoeg afgevuurd deze kant op
Dat is nog maar de vraag of het iets met drie cijfers opbrengt , ik heb ze nog wel eens ver onder de honderd euro weg zijn gaan.
Gebruikersavatar
Jim
Lid
Berichten: 2057
Lid geworden op: 09 aug 2004, 03:56
Locatie: Budel
Ontvangen: 25 keer

Re: Perslucht bal V1

Bericht door Jim »

Canton-75 schreef:
Jim schreef:Ik wist niet dat gealieerde V1 s hadden ?!
de geallieerden hadden ook geen v1 de Duitsers wel er zijn er genoeg afgevuurd deze kant op
Mijn opmerking stoelde op het feit dat dit topic staat bij: Verificatie & taxatie (geallieerd) (poging tot vage humor) :wink:
And not all the monkeys are in the zoo.
Every day you meet quite a few. (Swinging on a Star) Anne Shelton 1944
Gebruikersavatar
Erik
Beheerder
Beheerder
Berichten: 5187
Lid geworden op: 20 aug 2004, 21:52
Locatie: Veluwe
Gegeven: 7 keer
Ontvangen: 51 keer

Re: Perslucht bal V1

Bericht door Erik »

Canton-75 schreef:
Jim schreef:Ik wist niet dat gealieerde V1 s hadden ?! Ik weet dat er V wapen verzamelaars zijn maar als je die niet treft is het lastig.
de geallieerden hadden ook geen v1 de Duitsers wel er zijn er genoeg afgevuurd deze kant op
Canton, Jim maakt deze opmerking omdat je deze vraag stelt op het forum voor geallieerde militaria....
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."
Plaats reactie