Hier wat bonnen hopelijk de laatste keer
Ik wil graag een uitleg van hoeveel de bonnen waard zijn die ik heb gestuurd en ook bonnen en alles wat er bij hoort in het algemeen
Dit alles is van de verkoper ‘collector’ iemand hier ervaring mee?
De eerste vier en de laatste 4 zijn allemaal de zelfde bonnen alleen de 1 is uit gezocht en de ander niet
En dit zegt hij er over
Zitten ook vooroorlogse bij en na oorlogse maar 80% is oorlogs (dus moet er denk ik van uit gaan 1944/1945)
En komt van een verzameling van een overleden man
Hij vraagt 50
Maar zoals eerder gezegd ik graag ook over bonnen algemeen en alles wat er aan papierwerk bij kan komen weten zo dat ik hopelijk dit nooit meer hoef te vragen
Alvast iedereen bedankt
Distributie bonnen
- patrickh
- Lid
- Gegeven: 103 keer
- Ontvangen: 72 keer
Re: Distributie bonnen
Dat zijn flink wat bonnen. Zeldzaam zijn ze niet,het gaat er meer om wat ze jouw waard zijn.
-
- Lid
patrickh schreef:Dat zijn flink wat bonnen. Zeldzaam zijn ze niet,het gaat er meer om wat ze jouw waard zijn.
Mij zijn ze rond de 25 euro waard
Maar is er een markt waarde voor bonnen + alles wat er bij hoort?
En weer u of de verkoper vertrouw baar is?
- patrickh
- Lid
- Gegeven: 103 keer
- Ontvangen: 72 keer
Als ze je rond de 25 waard zijn heb je je eigen antwoord al gegeven. Marktwaarde is lastig, ze zijn iig wel verkoopbaar.Voor de handel zou ik er een tientje voor geven wil ik er wat op verdienen.
-
- Lid
Als ik vragen mag voor hoeveel zou u het dan weer door verkopen?patrickh schreef:Als ze je rond de 25 waard zijn heb je je eigen antwoord al gegeven. Marktwaarde is lastig, ze zijn iig wel verkoopbaar.Voor de handel zou ik er een tientje voor geven wil ik er wat op verdienen.
Maar ik weet inpresiepe al genoeg
-
- Lid
En wat zou u zeggen in cijfers wat uw winst dan ongeveer zou zijn?patrickh schreef:Gewoon per vel op MP aanbieden en biedingen afwachten...
- Erik
- Beheerder
- Gegeven: 7 keer
- Ontvangen: 51 keer
Jorn, doe es wat eigen onderzoek! Ga eens naar musea in jouw omgeving die het dagelijks leven in de oorlog als thema hebben! Wordt wijs, vraag en hoor uit! Doen!
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."
"Oh dear. How sad. Never mind."