Je zou een verzamel boekje moeten uit geven man?! Echt waar!
Toch ook wel beetje jammer van sommige info' zo raak ik en andere nooit van die Pertrix Nr 667 af voor een normale schappelijke prijs hehe sinds jij op Marktplaats handeld in die dingen, zijn die prijzen dramatis gedaald! Hehe lol een beetje.
Zet ze wel een keer op ebay ja kijken of ik ook die gestoorde kopers kan overtuigen.
Maar goed, jaren geleden( denk3a4 jaar) stond er ook eens zo'n Pertrix Nr667 op Marktplaats te koop aangeboden door een Belg uit Belgie ja, stond in de advertentie:
dat er een WaA stemel in stond, oké zag ik niet op de foto maar dat even terzijde, had een Nederlander een bod gedaan van 45 euro! Whaha

Ja en dacht' die mail ik even dat dat bod veelste veel was...voor een naoorlogse zaklamp, en zie dat ie beter op op een rommelmarkt kon kijken daar koop je ze voor nog geen 5 euro de max ja zeker!
Maar goed, daarna mailde die Belg mij

Die vroeg zich af waar ik me mee bemoeide sjah, daar had ie wel een punt hehe.
Vroeg nog wel aan hem waar die WaA stempel zat, en of ie niet aan inkoop deed had er nog een stel liggen voor hem anders, voor 10 euro perstuk

Ja Verzamel ze zelf ook een beetje die zaklampen, speciaal daarvoor lid geworden zelfs van dit Forum,(en natuurlijk voor andere post) al lees ik al jaren mee zo.....Ja ja!
Was eerst lid van het Relic hunters forum, maar kom ik niet meer op kan me niet inloggen om een of andere reden, lijkt of die Forum gekaapt is door de grote verzamelaars die zich zelf zo speciaal vinden.
aan gezien het forum nu ook afgeschemd is voor de buiten wereld en compleet veranderd is.
zal er terzijne tijd ook een een paar posten.
Als dat mag op jouw topic....
of ik zet ze dan wel op een eigen aangemaakte varzamel topic ja.
Mvg