Hi Brigoz
i think this is not a good flashlight,, the house and the stamps i think are original but i think the strap and the leather are house made,,, you see a big diferents on the paint and colour,,,,,,,,,,,,,
i bought last year also a flashlight from the same person on e bay
here are pictures off mine flashlight , the strap is made from copper ??? and you see new paint on the house
i send an e mail to the seller to get mine money back, he do not answer
i hope you understand mine englisch , it is not perfect
beste verzamelaars
naar aanleiding van deze verkoop van deze knypkat ben ik die van my beter gaan onderzoeken , ze komt van dezelfde verkoper,,verleden jaar gekocht in volste vertrouwen
ik vond dat het stukje metaal waar het leder aan zit een andere kleur had dan het huis van de knypkat
ik heb dan ontdekt dat de beugel is gemaakt van koper en overschildert is,,, ook heb ik de knypkat opengedaan en ik denk dat het beugeltje niet origineel is,,,,,,, moest het wel zo zyn dan bied ik men verontschuldiging aan , aan de verkoper maar ik denk dat het beugeltje home made is om de prys omhoog te doen stygen in de verkoop
ik heb al 2 e mails gestuurd om zich te verdedigen maar geen reactie gekregen
als jullie willen mogen jullie je mening geven op de fotos want ik kan het verkeerd hebben
waarschynlyk zal de verkoper ook naar deze topic kyken want hy woont in nederland dus hy kan hier op antwoorden indien hy dat wenst,,,, ik zeg het nog 1 keer ik kan verkeerd zyn maar ik denk het niet
moest er ook iemand een knypkat hebben van hetzelfde model zou ik graag hebben dat hy een paar detail fotos plaatst van de beugel
grts bruno