Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Deze mededeling wil ik graag met jullie delen. Zoals al reeds eerder aangegeven lag het plan er om een boek te schrijven
over de Duitse WO2 zaklampen .Dit alles is al geheel uitgewerkt maar degenen die dit zou gaan drukken- uitgeven is ernstig ziek
geworden, en het land waar ik het boek zou laten drukken Hongarije daar is het economisch gezien zoals je weet erg slecht.
Ik heb nog enkele jaren gewacht maar wij hebben nu toch uiteindelijk besloten om het Duitse zaklampenboek niet uit te laten komen..Helaas ik en vele anderen
zullen dat erg jammer vinden. Een optie om het elders te laten drukken dat wil ik mij nu niet meer onder de voeten gaan halen met 70 jaar.Ik heb daarom
besloten om mijn gehele verzameling zaklampen te willen gaan verkopen. Het zijn er ca 300 voornamelijk Duits, er zitten zeer mooie zeldzame stukken tussen zoals
je op de WO2 site kunt zien die ik in 2006 opstarten en over de gehele wereld wordt bekeken.Ik zal nog wel steeds mijn kennis en bijdragen hier blijven delen op dit forum.
Ik wil alles ineens verkopen geen losse zaklampen dus, voor degenen die interesse mocht hebben musea en of particulier neem dan contact met mij op.