Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik weet dat het geen gezocht topic is maar ik ben benieuwd of iemand deze wel eens is tegen gekomen. Het is het accessoire bij de Tsjechische My Day zaklamp om het richtkruis van de kijker voor de UK-59 te verlichten. De zaklamp kom je nog wel tegen op ebay enkel heb ik nog nooit het verlichtingsetje/snoertje gezien.
racefiets schreef:Ik weet dat het geen gezocht topic is maar ik ben benieuwd of iemand deze wel eens is tegen gekomen. Het is het accessoire bij de Tsjechische My Day zaklamp om het richtkruis van de kijker voor de UK-59 te verlichten. De zaklamp kom je nog wel tegen op ebay enkel heb ik nog nooit het verlichtingsetje/snoertje gezien.
De foto's heb ik even van internet geleend.
ps, mocht iemand ooit zo'n setje tegen komen....
Duitsland in Wo2 had ook deze en vergelijkbare setjes. (al eens geplaats hier zo) Zelfs de Bundeswehr gebruikt (te) ze nog echter compacter en moderne Led versie.
Böse Menschen haben keine Lieder. Voorheen bekend als "Destruction" op dit forum.
Yea weird reaction Maybe bad google translate' dont no where come from with country. Butt is a' early type Nr 2211 Daimon. Beginning off years off 1930's.
You can also see in the Diamon catalogue.
Thanks for nothing Welcome.
Böse Menschen haben keine Lieder. Voorheen bekend als "Destruction" op dit forum.