Ja oké dan heb ik het toch goed begrepen
Is een beetje dubbel, leuk die kennis deling onder elkaar zeker wel mee eens, maar zorgt aan de andere kant er voor dat er geen leuke koopjes meer te halen is op veilig site's bv hehe, al is het wel weer goede reclame ook voor je zelf, als jij ze weer tekoop zet op mp.
Dat er mensen genept worden zal altijd wel zo blijven, bemoei me daar niet zo meer mee.
Is niet altijd te kwade trouw, kennis en onbreekt soms bij koper en verkoper.
Als je een beetje serieuze verzamelaar bent en ook als je pas beggint, vindt ik zelf dat je ook zelf wel verantwoordelijk bent,
om je er een beetje in te verdiepen in wat je zoal koopt en verzameld.
Ga zelf op zoek na info op het wereld net, duik in de boeken vraag het niet even makelijk meteen op een forum.
Zelf onderzoek en zelf nadenken en beoordelen, is ook erg leerzaam.
En soms maakje een fout nah leer je alleen van!
Idd opgelicht worden is wat anders ja!

gelukkig komt dat niet zo veel voor, zeker ook mede door jou topic, met de kennis
foto's en met zorg omschreven.
Kijk je kan opgelicht worden.
Je kan je ook laten oplichten.
Ja nou zelf verzamel ik ze nog niet zo lang jammer genoeg, gelukkig heb ik een Maat die zelf fanatiek antiek verzameld.
En veel rommel markten afstruind, die komt nog wel eens wat leuks tegen voor me, voor prijzen waarje nog enig sinds je verzameling mee kan uitbrijden.
Want die prijzen die ze tegenwoordig vragen zoal, ja dat schiet niet op, ben maar een eenvoudige arbeider,met een normaal werkloon.
En heb er zelf ook wel wat, zo wat op mp gekocht, voor dat jij er te vinden was.
En de kennis nog niet zo wijdverbreid was door gedrongen.

Zie ze zelf niet zo vaak op rommel markten, aangezien ik zelf in Noordholland woon.
En niet aan de Duitse grens.
Ja zal er wel wat plaatsen eerdaags beloofd gooi ze wel in jouw topic, vind het niet de moeite om zelf een heel appart
topic te gaan aan maken, zo veel heb ik er niet, en die ik heb, heb jij ook laten zien.
Maar toch heb wel een paar leuke dus, en wat vragen er over zo.
Groets
Böse Menschen haben keine Lieder.
Voorheen bekend als "Destruction" op dit forum.