Heb bij mij geen fabrieks naam merk erop gezien, mijne is leger groen.
Zal eens een foto maken

Hier nog een mooie foto die ik op het net tegen kwam.
Een Duitse Sodaat Wo1 met zaklamp!

De Super COOLSCAN 9000 ED zal niet al te veel foto's maken, het is namelijk een negatievenscanner van Nikon...custom schreef:Hoi Rick.
Deze Scan opname valt mij natuurlijk gelijk op en Ik ga er dan ook even vanuit dat je deze bijgevoegde foto gemaakt hebt met de Nikon beeldprofessionals ''lagship Super COOLSCAN 9000 ED'' zo ja dan een compliment hiervoor, deze opnameziet er zeer gedateerd en professional uit ....super gedaan vertel eens iets meer over deze foto wie is wat
.
Groet. custom
Hij hangt aan de jas omdat je op die manier je handen vrij hebt. Waarom hij aan de onderste knoop hangt was omdat anders de kabels in de war konden raken, maar ook omdat het moeilijker is om me te spotten als ik iets aflees in het donker (zoals het boekje "Hinweise für das Fernsprechbetriebspersonal" wat tussen mijn Koppel steekt of een melding).Destruction schreef:Ja leuk gedaan zo man! Alleen zou die zaklamp iets hoger hangen
Op zich zou die moeten functioneren, een boer heeft hem na de oorlog in Doesburg overgehouden na de terugtrekking van de Duitsers.Rick de G. schreef:Functioneert die van jullie nog helemaal?