Hallo
Ik heb deze stempel gevonden op een rommelmarkt, maar nu vraag ik mij af of hij wel echt is. Aangezien ik er op google weinig over kan vinden.
Stempel
- Jan Klaassen
- Lid
Re: Stempel
Wat moet dát dan voorstellen? Fake lijkt me wel, maar zou je 'ns kunnen stempelen om te zien wat er staat (dat kan ik echt niet lezen zo)? Ben daar wel benieuwd naar...
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
- Strelok
- Lid
- Contacteer:
Repro of niet , dit is in ieder geval een stempel van de NSDAP. Gewoon de afbeelding even gespiegeld in Photoshop.

'We'r Not lost , Private. We'r in Normandy'. - Lt Winters
- Jan Klaassen
- Lid
Dat kon ik helaas niet gewoon even doen, vandaar dat ik het vroeg. Bedankt!
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
- John8
- Lid
Deze ziet er volgens mij een stuk echter uit dan degene in het andere topic waar Davy naar verwijst.
Ik ben wel benieuwd naar de waarde van zoiets (in de veronderstelling dat het echt is)
Ik ben wel benieuwd naar de waarde van zoiets (in de veronderstelling dat het echt is)
Hier staan er een aantal te koop (deze staat er ook tussen), net als nog andere 'zeldzame' items:
http://www.liveauctioneers.com/catalog/ ... e3?rows=20
http://www.liveauctioneers.com/catalog/ ... e3?rows=20
- patrickh
- Lid
- Gegeven: 77 keer
- Ontvangen: 48 keer
Voor een verzamelaar is de waarde helaas 0. Is een fake, het moet trouwens niet Kreisse zijn overigens, maar Kreis...John8 schreef:Deze ziet er volgens mij een stuk echter uit dan degene in het andere topic waar Davy naar verwijst.