helmen
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 15 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Re: helmen
Hallo, welkom op het forum. Ik heb beide berichten (hierboven) tot een onderwerp samengevoegd. De openingspost stond in "Militaria verzamelen", de drie foto's in "Algemene vragen".
Omdat het over een taxatie gaat heb ik e.e.a. hierheen verplaatst en bij elkaar gezet. Ik wil je vragen om eventuele extra foto's ook hier aan dit topic toe te voegen en niet verspreid over het forum. De leden die iets over de waarde kunnen zeggen openen liever een overzichtelijk topic en kunnen je zo ook beter helpen.
Dank je alvast voor de medewerking en succes met de waardebepaling (ik heb er geen verstand van, ben geen verzamelaar)
Omdat het over een taxatie gaat heb ik e.e.a. hierheen verplaatst en bij elkaar gezet. Ik wil je vragen om eventuele extra foto's ook hier aan dit topic toe te voegen en niet verspreid over het forum. De leden die iets over de waarde kunnen zeggen openen liever een overzichtelijk topic en kunnen je zo ook beter helpen.
Dank je alvast voor de medewerking en succes met de waardebepaling (ik heb er geen verstand van, ben geen verzamelaar)
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- Schwerpunkt
- Lid
- Gegeven: 2 keer
- Ontvangen: 10 keer
Model 42 de eerste en de andere is een model 40 beiden in slechte toestand. Reken op 100 /150 euro.
De andere is een M16/17 met namaak decals op het eerste zicht , close-ups zouden helpen. Ook het binnenwerk is anders dan normaal.
De andere is een M16/17 met namaak decals op het eerste zicht , close-ups zouden helpen. Ook het binnenwerk is anders dan normaal.
German Helmet Vault : www.germanhelmetvault.com
Collecting German WW2 helmets in the 21st century.