helmen
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 15 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Re: helmen
Hallo, welkom op het forum. Ik heb beide berichten (hierboven) tot een onderwerp samengevoegd. De openingspost stond in "Militaria verzamelen", de drie foto's in "Algemene vragen".
Omdat het over een taxatie gaat heb ik e.e.a. hierheen verplaatst en bij elkaar gezet. Ik wil je vragen om eventuele extra foto's ook hier aan dit topic toe te voegen en niet verspreid over het forum. De leden die iets over de waarde kunnen zeggen openen liever een overzichtelijk topic en kunnen je zo ook beter helpen.
Dank je alvast voor de medewerking en succes met de waardebepaling (ik heb er geen verstand van, ben geen verzamelaar)
Omdat het over een taxatie gaat heb ik e.e.a. hierheen verplaatst en bij elkaar gezet. Ik wil je vragen om eventuele extra foto's ook hier aan dit topic toe te voegen en niet verspreid over het forum. De leden die iets over de waarde kunnen zeggen openen liever een overzichtelijk topic en kunnen je zo ook beter helpen.
Dank je alvast voor de medewerking en succes met de waardebepaling (ik heb er geen verstand van, ben geen verzamelaar)
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- Schwerpunkt
- Lid
- Gegeven: 2 keer
- Ontvangen: 10 keer
Model 42 de eerste en de andere is een model 40 beiden in slechte toestand. Reken op 100 /150 euro.
De andere is een M16/17 met namaak decals op het eerste zicht , close-ups zouden helpen. Ook het binnenwerk is anders dan normaal.
De andere is een M16/17 met namaak decals op het eerste zicht , close-ups zouden helpen. Ook het binnenwerk is anders dan normaal.
German Helmet Vault : www.germanhelmetvault.com
Collecting German WW2 helmets in the 21st century.
German Helmet Walhalla : www.ghw2.com
Een internationaal forum voor militaria verzamelaars.
Collecting German WW2 helmets in the 21st century.
German Helmet Walhalla : www.ghw2.com
Een internationaal forum voor militaria verzamelaars.
- Jules95
- Lid
- limburgsejager
- Lid
Heeft de laatste helm een letter code in de binnenzijde ten hoogte van de oren?
Voorwaarts, granaat gereed, op de vijand in.....
-
- Lid
Deze zijn hopelijk betere foto's.Wat denkt u van prijs?Jules Levels schreef:Als u betere fotos heeft van de m40 heb ik evt wel interesse.
Er staat een nummer in,wij denken 11,maar morgen gaan we het proberen te ontcijferen.
-
- Lid
nee, 300 euro is veel te veel voor een helm in deze staat.Kaylen schreef:het zijn zeker duitse legerhelmen maar normaal worden die geschat op 300 euro
- patrickh
- Lid
- Gegeven: 107 keer
- Ontvangen: 77 keer
Kaylen, mag ik je een goed bedoeld advies geven? Lees je eerst wat meer in , en doe wat ervaring op. Kennis is macht immers. Dat behoedt je op voorbarige conclusies of verkeerde antwoorden. Ik zie wel dat je zeer enthousiast bent, dat is een goed teken! Er staat ook geen teken op van de nazis, maar een Wehrmacht decal, welke overigens ook nog niet goed (repro) is.
- Jules95
- Lid
Sorry voor de late reactie,
Helaas heb ik geen ruimte voor deze helmen, ik had gedacht dat er meer originele verf op zou zitten.
succes met verdere verkoop!
Helaas heb ik geen ruimte voor deze helmen, ik had gedacht dat er meer originele verf op zou zitten.
succes met verdere verkoop!
-
- Lid
- Der Blitz
- Lid
Ik heb u al meerdere pb s gestuurd voor nr 3, maar ik krijg geen antwoord...
Wir müssen zurück zu unseren traditionen
-
- Lid