Orginele SS kraagspiegel ??
-
- Lid
- Kugelblitz
- Moderator
- Gegeven: 6 keer
- Ontvangen: 10 keer
Re: Orginele SS kraagspiegel ??
Ziet er niet goed uit helaas. Vergelijk de afwerking maar eens mt een origineel exemplaar.
Laten we het vooral gezellig houden! 

- Erik
- Beheerder
- Gegeven: 7 keer
- Ontvangen: 50 keer
Misschien de vraag even stellen in het daartoe betreffende forum? Echt "onbekende militaria" is het niet...
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."
"Oh dear. How sad. Never mind."
-
- Lid
Bedankt kugelblitz, ik weet niet hoe een echte er uit ziet dus daarom dacht ik ik vraag het maar, en Erik ik vraag of het echt of nep is dat is dan toch onbekend.
Nop: het is overduidelijk een SS kraagspiegel. Dus zou hier behoren: viewforum.php?f=85julian_013 schreef:Bedankt kugelblitz, ik weet niet hoe een echte er uit ziet dus daarom dacht ik ik vraag het maar, en Erik ik vraag of het echt of nep is dat is dan toch onbekend.
- Mr Mojo Risin
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 8 keer
En daar staat het nu ook._Arthur schreef:Nop: het is overduidelijk een SS kraagspiegel. Dus zou hier behoren: viewforum.php?f=85julian_013 schreef:Bedankt kugelblitz, ik weet niet hoe een echte er uit ziet dus daarom dacht ik ik vraag het maar, en Erik ik vraag of het echt of nep is dat is dan toch onbekend.

Steeds op zoek naar items gerelateerd aan Vilvoorde tijdens beide wereldoorlogen.
Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.
Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.
-
- Lid
Ik vind het materiaal te netjes, schoon en eigenlijk nieuw uit zien.
De zwarte stof, de flapjes aan de achterkant, de rand en als ik de achterkant zie, tussen de flapjes door, lijkt het wel de onderkant van een tapijt..
En ook de runen te zilver.
Verder ben ik geen kenner, maar vergelijk ze maar eens met afbeeldingen via google
De zwarte stof, de flapjes aan de achterkant, de rand en als ik de achterkant zie, tussen de flapjes door, lijkt het wel de onderkant van een tapijt..
En ook de runen te zilver.
Verder ben ik geen kenner, maar vergelijk ze maar eens met afbeeldingen via google
Geïnteresseerd in SA en (Alg.) SS, NSB, Germaanse en Nederlandse SS
mag ik weten waar je dat ergens hebt gekocht in belgie
ps: als je nog delen voor verzameling zoekt ga dan eens naar de markt in Tongeren
ps: als je nog delen voor verzameling zoekt ga dan eens naar de markt in Tongeren
-
- Lid
Ik had ze gekocht in Gent, was een heel klein marktje.. Maar ik geef nu niet zoveel geld meer uit ben flink aan het sparen voor ciney! Haha
-
- Lid
Hartstikke Nep. Voordat je dit soort spullen koopt lijkt hem mij niet onverstandig je er eerst in te verdiepen. Zo te zien hier op dit forum weten ze het ook niet.