Kan op slot
-
- Lid
Kan op slot
Laat maar. Ik hou het voortaan wel voor mezelf
Laatst gewijzigd door julian_013 op 20 okt 2014, 21:43, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Lid
Re: Ss dolk rommelmarkt
Naar mijn mening ziet deze er toch erg goed uit, met name de schakels aan de schede.
- nathan2552
- Lid
- Contacteer:
Ik ben het eens met patrickh
deze is nep.
deze is nep.
"Een sterfgeval is een tragedie, honderd sterfgevallen is een statistiek."
"Vermoord één man en je bent een moordenaar, vermoord er een heleboel en je bent een held."
"Vermoord één man en je bent een moordenaar, vermoord er een heleboel en je bent een held."
- steelpots
- Lid
En waarom is deze dolk dan nep ?nathan2552 schreef:Ik ben het eens met patrickh
deze is nep.
- nathan2552
- Lid
- Contacteer:
Van wat ik van deze foto´s kan zien, vind ik net als patrickh de adelaar ook niet goed eruit zien.steelpots schreef:En waarom is deze dolk dan nep ?nathan2552 schreef:Ik ben het eens met patrickh
deze is nep.
"Een sterfgeval is een tragedie, honderd sterfgevallen is een statistiek."
- patrickh
- Lid
- Gegeven: 77 keer
- Ontvangen: 48 keer
Laat eens een foto zien van de achterkant vd ketting. Details van de doodshoofdjes vind ik ook slecht.
- rayhigh5
- Lid
- Haplo
- Lid
De adelaar lijkt op een verminkte duif en kijk eens hoe hij in het hout ligt.steelpots schreef:En waarom is deze dolk dan nep ?nathan2552 schreef:Ik ben het eens met patrickh
deze is nep.
Waardeloze afwerking wat zeer ver beneden het peil ligt van de Duitsers in die periode.
Mvg/Best regards, Sipke
-
- Lid
inderdaad klopt de adelaar niet, als je kijkt naar de gleuven tussen het hout en de adelaar, de kleur? deze lijkt erg verweerd.
Misschien is de adelaar ooit vervangen? Al met al ziet de adelaar er in ieder geval niet correct uit.
Misschien is de adelaar ooit vervangen? Al met al ziet de adelaar er in ieder geval niet correct uit.
Altijd op zoek naar duits!
-
- Lid
-
- Lid
Haplo, blijkbaar heb je er geen verstand van. De dolk is volgens de taxeur echt.
-
- Lid
Dat zou de gleuven verklaren en waarom de adelaar er inderdaad zo slecht in ligt.julian_013 schreef:De adelaar is inderdaad ooit vervangen zei de verkoopster.
Hier een handige link mbt de dooshoofdjes:patrickh schreef:Laat eens een foto zien van de achterkant vd ketting. Details van de doodshoofdjes vind ik ook slecht.
http://www.warrelics.eu/forum/ss-dienst ... es-348566/
Het lijkt of de dooshoofden op de dolk niet zo netjes afgewerkt zijn als ze zouden moeten zijn.
Altijd op zoek naar duits!
- Haplo
- Lid
Welke taxeur?julian_013 schreef:Haplo, blijkbaar heb je er geen verstand van. De dolk is volgens de taxeur echt.
De eerste officiele taxeur op militaria gebied moet mijn inziens nog geboren worden.
Dit is niet mijn veld van expertise, maar ik weet wat ik zie en hoe het er uit hoort te zien.
Adelaar vervangen, zou kunnen.
Maar dat is dan ergens na de oorlog gebeurd.
Anders had deze wel beter in het hout gelegen.
Mvg/Best regards, Sipke
- patrickh
- Lid
- Gegeven: 77 keer
- Ontvangen: 48 keer
Toen je hem vandaag postte, wist je nog niet of hij echt of nep was, en enkele uren later heb je al een taxateur ingezet? Wil nog steeds foto vd achterzijde doodshoofdjes zien overigens.