riem is vlgs mij echt maar het koppelslot is een kopie !!!
lot 121
doe er je voordeel mee zou ik zeggen

Dat beweer ik volgens mij ook nergens toch? Ik ga alleen uit van de info die ik heb en daar zie ik niet direct dat dit een niet correct exemplaar zou zijn. Dat er volop kopies zijn klopt, niet alleen in WO 2 Duits maar in alle militaria. Zie het vaak genoeg voorbij komen. Zelf Vietnam spul word volop nagemaakt maar goed dat is voor elke verzamelaar al een vaststaand feit en trappen we een open deur in. Snap je opmerking daar omtrent dan ook niet.Schwerpunkt schreef:Adrie er zijn van alles van het Derde Rijk tientallen , honderden verschillende kopies. Het zou mij zeer straf lijken dat je eerst beweerd dat catawiki niet alles kan kennen van militaria tussen het jaar 1600 en heden maar dat jij je even gaat bijscholen in Derde Rijk fakes ?
Adrie , daar gaat het nu juist niet om , vlgs mij snap je het niet of wil je het niet snappen ,Gaat erom dat iemand iets roept niet onderbouwt en vervolgens een onsamenhangend verhaal ophangt over waarom hij bied en dat er contact is opgenomen met ons voor dit werd gepubliceerd, wat niet is gebeurd. Kritiek mag, sterker nog graag zelfs maar wel onderbouwt
Ray76 schreef:http://www.lowlandsmilitaria.be/forums/ ... i-opgepast!!!
Hier een link van een ander forum mbt een ander artikel op Catawiki. Is al wel eventjes terug, maar zo zie je maar Adrie dat met aangeboden hulp ook niets gedaan word.
Het betreft hier een Spanien Kreuz wat niet echt blijkt. De oorkonde wel.
Word mbv foto's door een goed aangeschreven Belgische militaria dealer aangeduid als kopie.
Toch blijft/bleef het als origineel op de veilingsite staan.
Eigenwijs of geld belang????
Heb al meerdere negatieve reacties gelezen mbt Catawiki. Ik zal er niets kopen in ieder geval
Omdat ze van jou zijn is het dus origineel? Vind ik niet echt een goede onderbouwing.gwzglasinlood schreef:Hallo Raylight
deze spullen zijn van mij kijk even bijmijn verzameling hier op het forum beste vriend.